Spillegal:) Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei, Tiscali er til å le av, Ustabilt eller paranoid. Kan lite om data. Spiller mye over internett og latency er høy, Stiller alt på max f.eks på Counter-Strike. Er det noen som kan noen triks/innstillinger som kan hjelpe meg,, er fortvilt over Tiscali. DÅRLIG SERVICE for jeg å. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har du prøvd ITavisens speedometer? Hva har du i PC kassen/toweret? Tror det kan lønne seg med en fresh windows install hvis du har mye rot på HD, kan hjelpe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Først: Kan du skrive noe av dette litt mer oversiktlig? Takk Uansett, jeg tror at problemet er at du får dårlig hastighet? Når du spiller CS? Hvordan er det når du laster ned og når du bruker Dinside/Digi.nos speedometer da? tester du hos Dinside får du også målt uploaden. Kjør gjennom testen en gang, så skriver du her hva du får. Dårlig ping i CS kan jo bety at det er et problem med serveren også vettu Lenke til kommentar
Spillegal:) Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg fikk 240/140- JESUS TISCALI SUGER, Har en helt ny pc,den er ok GUTTER/JENTER ALDRI MER TISCALI HVis dere kan hjelpe litt,, bare skriv mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan du være så vennlig å ikke bruke caps mer, og også prøve å skrive litt mer "avansert"? Er bare litt vanskelig å forstå til tider (Altså hele setninger og slikt) Men altså, hvis du ikke fr mer enn dette og ikke kjører en nedlasting i bakgrunnen eller noe ville jeg seriøst tatt kontakt md Tiscali eventuelt Telenor for å få dem til å komme bort og måle linjehastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå