Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali ADSL 1024/256 lol

Anbefalte innlegg

Hei, Tiscali er til å le av, Ustabilt eller paranoid. Kan lite om data. Spiller mye over internett og latency er høy, Stiller alt på max f.eks på Counter-Strike. Er det noen som kan noen triks/innstillinger som kan hjelpe meg,, er fortvilt over Tiscali. DÅRLIG SERVICE for jeg å.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først: Kan du skrive noe av dette litt mer oversiktlig? Takk :)

Uansett, jeg tror at problemet er at du får dårlig hastighet? Når du spiller CS? Hvordan er det når du laster ned og når du bruker Dinside/Digi.nos speedometer da? tester du hos Dinside får du også målt uploaden. Kjør gjennom testen en gang, så skriver du her hva du får. Dårlig ping i CS kan jo bety at det er et problem med serveren også vettu :)

Lenke til kommentar

Kan du være så vennlig å ikke bruke caps mer, og også prøve å skrive litt mer "avansert"? Er bare litt vanskelig å forstå til tider (Altså hele setninger og slikt) :)

Men altså, hvis du ikke fr mer enn dette og ikke kjører en nedlasting i bakgrunnen eller noe ville jeg seriøst tatt kontakt md Tiscali eventuelt Telenor for å få dem til å komme bort og måle linjehastigheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...