Jinxed Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har en Samsung-TV i 8-serien. Denne har SmartHub og jeg har nylig kjøpt Netflix og logger meg på via appen i SmartHub. Problemet er imidlertid at lyden fra TV-signalet "følger med" når jeg logger på Netflix og skal se på filmer. Jeg får dermed lyden både fra TV-signalet og fra Netflix, samtidig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skrur av lyden fra det opprinnelige TV-signalet uten å samtidig miste lyden i Netflix. Hvis jeg skrur av Canal Digital-boksen, så får jeg ingen lyd i det hele tatt (siden denne boksen er koblet til forsterkeren), da får jeg kun lyd gjennom høyttalerne i TV-apparatet (greit nok, men ikke det jeg ønsker). Jeg har forsøkt å sette Canal Digital-boksen på en kanal som ikke har bilde eller lyd, men da får jeg heller ingen lyd fra Netflix. Opprinnelig var planen å se Netflix via appen i Apple TV, men der har jeg noen innloggingsproblemer som selv ikke Netflix har klart å hjelpe meg med, dermed har jeg kun Netflix via SmartHub som eneste løsning for å få sett. Jeg er antakeligvis komplett muppet og hadde satt utrolig stor pris på hjelp! Både Samsung og Canal Digital er koblet til en Denon-forsterker (alle via HDMI). Jeg skjønner virkelig ikke det grann! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 skal jeg bruke smart menyen fra tven min og få lyd via forsterker må jeg bruke optisk kabel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå