Gå til innhold

Netflix og Samsung SmartHub, lyd fra TV og Netflix samtidig? W00t?


Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung-TV i 8-serien. Denne har SmartHub og jeg har nylig kjøpt Netflix og logger meg på via appen i SmartHub.

 

Problemet er imidlertid at lyden fra TV-signalet "følger med" når jeg logger på Netflix og skal se på filmer. Jeg får dermed lyden både fra TV-signalet og fra Netflix, samtidig.

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skrur av lyden fra det opprinnelige TV-signalet uten å samtidig miste lyden i Netflix. Hvis jeg skrur av Canal Digital-boksen, så får jeg ingen lyd i det hele tatt (siden denne boksen er koblet til forsterkeren), da får jeg kun lyd gjennom høyttalerne i TV-apparatet (greit nok, men ikke det jeg ønsker).

 

Jeg har forsøkt å sette Canal Digital-boksen på en kanal som ikke har bilde eller lyd, men da får jeg heller ingen lyd fra Netflix.

 

Opprinnelig var planen å se Netflix via appen i Apple TV, men der har jeg noen innloggingsproblemer som selv ikke Netflix har klart å hjelpe meg med, dermed har jeg kun Netflix via SmartHub som eneste løsning for å få sett.

 

Jeg er antakeligvis komplett muppet og hadde satt utrolig stor pris på hjelp!

 

Både Samsung og Canal Digital er koblet til en Denon-forsterker (alle via HDMI). Jeg skjønner virkelig ikke det grann!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...