brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg føler bestevennen min prioriterer typen hennes ovenfor meg. Føler at hun svikter meg eller som om jeg er andrevalget. Jeg hadde en kjæreste for noen måneder siden, og jeg prioriterte bestevennen min ovenfor kjæresten min. Han likte ikke at jeg var alltid med hun så da fant han ut en enkel løsning og det var å slå opp med meg. Jeg tenkte ikke så mye på hva jeg hadde før det ble borte. Nå vet jeg hvordan *kjæresten* min hadde det da han var i den situasjonen bare så det er sakt. Jeg har ikke tenkt å være uvenn med bestevennen min. Jeg vil bare at hun skal tenke på meg og, at jeg er der. Jeg synes hun burde bruke like mye tid med meg som hun bruker med kjæresten hennes for å være rettferdig. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Når man er forelsket, så vil man gjerne tilbringe mye tid sammeb med den personen. Kan forstå at du synes det er ekstra kjipt siden du mistet din kjæreste. Du kan ikke kreve at hun skal være sammen med deg, er vel bedre om hun gjør det fordi hun vil? Hva med å prate med henne og si at du føler deg litt glemt? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er normalt. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) All denne sjalusien din TS, er også nettopp årsaken til hvorfor du er en så dårlig venn. Det er faktisk helt normalt å prioritere kjæresten sin over vennen sin. Og spesielt i begynnelsen av noe, da alt er så nytt og spennende som regel. Men slapp av, det vil sikkert avta igjen etterhvert da det ikke lengre er så nytt og spennende, og da er det også ganske normalt å ta opp igjen kontakten litt med vennene sine, som ofte har blitt hengt litt mindre med, fordi det kom en relativt viktig person inn i livet til vedkommende. Ikke alltid venner har forståelse for dette og det er da vennskapet settes på en prøve. Er slik noen vennskap ryker også. Men er man en god nok venn, så er det og forståelig hvorfor en blir nedprioritert littegrann, uten at det er personlig og har noe med deg å gjøre nødvendigvis. En kjæreste. Det er en ganske stor overgang for de fleste det da og det vil nok ta tid før kjæresten er naturlig integrert i livet hennes. Men så når det er gjort, er det også naturlig at kontakten med venner tas litt opp igjen fra tidligere. Og da er det også ganske naturlig å henge med både vennen sin og kjæresten hennes. Har du ikke hatt venner før som har fått seg kjæreste? Jeg lurer litt som Zarac jeg, hvor gamle er dere egentlig? Endret 18. januar 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 All denne sjalusien din TS, er også nettopp årsaken til hvorfor du er en så dårlig venn. Det er faktisk helt normalt å prioritere kjæresten sin over vennen sin. Og spesielt i begynnelsen av noe, da alt er så nytt og spennende som regel. Men slapp av, det vil sikkert avta igjen etterhvert da det ikke lengre er så nytt og spennende, og da er det også ganske normalt å ta opp igjen kontakten litt med vennene sine, som ofte har blitt hengt litt mindre med, fordi det kom en relativt viktig person inn i livet til vedkommende. Ikke alltid venner har forståelse for dette og det er da vennskapet settes på en prøve. Er slik noen vennskap ryker også. Men er man en god nok venn, så er det og forståelig hvorfor en blir nedprioritert littegrann, uten at det er personlig og har noe med deg å gjøre nødvendigvis. En kjæreste. Det er en ganske stor overgang for de fleste det da og det vil nok ta tid før kjæresten er naturlig integrert i livet hennes. Men så når det er gjort, er det også naturlig at kontakten med venner tas litt opp igjen fra tidligere. Og da er det også ganske naturlig å henge med både vennen sin og kjæresten hennes. Har du ikke hatt venner før som har fått seg kjæreste? Jeg lurer litt som Zarac jeg, hvor gamle er dere egentlig? nei, jeg har ikke hatt venner før som har fått seg kjæreste så det er litt uvandt for meg. 15år Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det ante meg. Jeg kan til dels se at du føler deg litt glemt da, spesielt da kjærester har vært lite viktige så langt i livene deres. Siden hun sikkert liker kjæresten sin, har hun kanskje lært av tabben din og vil ikke nedprioritere ham slik at han føler seg sviktet. Det er noe du bare må akseptere og vente på at kjæresten hennes blir mindre interessant. Det hjelper i hvert fall ikke å mase og være innpåsliten. Lenke til kommentar
brukernavn12345 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Det ante meg. Jeg kan til dels se at du føler deg litt glemt da, spesielt da kjærester har vært lite viktige så langt i livene deres. Siden hun sikkert liker kjæresten sin, har hun kanskje lært av tabben din og vil ikke nedprioritere ham slik at han føler seg sviktet. Det er noe du bare må akseptere og vente på at kjæresten hennes blir mindre interessant. Det hjelper i hvert fall ikke å mase og være innpåsliten. ja, du har et poeng der. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis det er slik at vennen din avlyser planer hele tiden så skjønner jeg deg godt, ts. Hvis dette forholdet er ganske så nytt så tror jeg du kommer til å være en stor prioritet når de har vært sammen en stund. Hvis dette er noe som plager deg så kan du jo prate med denne vennen ? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Dette må du bare ta til deg, sånn er det bare. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Du VIL at vennen din skal gjøre samme feil som deg og bli dumpa? Du er venn, han er kjæreste, du vil ALDRI bli prioritert høyere enn han, sorry men thats life vær glad på hennes vegne du Anonymous poster hash: 6271b...d1d Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Blir bare mer slikt senere i livet, når man blir samboere etc. Kjærester tar nok tid og liker å føle seg prioritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå