darkwingduck Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hallo, jeg ahr 2 partisjoner på harddisken min.. en til Linux,og en til Windows. Jeg skal installere WinXP,og da vil jeg ha alle GB'ene hardisken min har på En partisjon,og dermed slette Linux. hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Boot opp på WIndows XP plata, slett alle partisjoner og opprett en ny partisjon! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men er du sikker på at du vil ha bare en partisjon? Det er egentlig ikke så lurt, mange som har angret på det i ettertid. Det kommer ofte en dag hvor man har rotet til Windows noe skikkelig, og man må reinnstallere. Da kommer problemene, når du formaterer C: så forsvinner alt du har. Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Dey blir ikke noe problem.. Så med WinXP cd'en så kan man bare boote op med den så kan man velge "slette partisjoner" og "opprett ny"? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Men er du sikker på at du vil ha bare en partisjon? Det er egentlig ikke så lurt, mange som har angret på det i ettertid. Det kommer ofte en dag hvor man har rotet til Windows noe skikkelig, og man må reinnstallere. Da kommer problemene, når du formaterer C: så forsvinner alt du har. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så med WinXP cd'en så kan man bare boote op med den så kan man velge "slette partisjoner" og "opprett ny"? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå