FB.0766321531 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 HeisannJeg har byttet sånne gjenger greier i kabinettet i dag, så da jeg hadde fått skrudd inn alt sammen, fikk jeg opp the data in the ec or ec flash may be corrupted , contact asus for help.Windowsen loader, men får ikke trykket på noenJeg har ett Asus Crosshair v formula-z 990fx AM3+ kort håper på positivt svar ! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Gjenger greier? Spacere? Isåfall har du kansje momtert en feil som kortslutter hovedkortet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Redd deg? Hadde jeg vært et hovedkort nå ville jeg vært livredd? Neida, seriøst. Oppsøk heller et dataverksted hvis du aldri har gjort dette før så slipper du å ødelegge datamaskinen din. Lenke til kommentar
Sebstern Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Noen på google som påsto at man kan prøve å resette bios/cmos. http://www.tomshardware.co.uk/forum/310928-30-asus-data-flash-corrupted-fatal-error-system-halted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå