tho_kva2 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Hva syntes dere om denne laptopen? Den er til fruen og er veldig viktig med lav vekt og ~13" og rundt den prisen. Andre eventuelle gode alternativer taes imot med takk Takker for alle svar på forhånd! Endret 17. januar 2014 av tho_kva2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kommer an på hva den skal brukes til. Liten skjerm etter min mening, men så er det jo ikke jeg som skal ha den da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kommer som sagt på hva den skal brukes til. Om den skal brukes til film, vanlig nettsurfing(facebook osv..) er det nok en grei pc. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Fin maskin til skriving, nettbruk, film, enkel filmredigering i wmm og lignende ting. Mer krevende oppgaver vil den nok ikke takle. Byggekvalitet er jeg litt usikker på, men jeg vet at ASUS skal ha god byggekvalitet på maskinene sine etter det jeg vet Ellers en ok maskin. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Takk for konstruktive svar! Helt enig i at det er liten skjerm, jeg hadde ikke taklet å ha en så liten selv, men hun har bestemt seg for at det er stort nok. Er nok for det meste, om ikke kun, de enkle oppgavene hun driver med. Og er begrenset hva man får for den prisen. Da går vi nok for denne, takk igjen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Håper hun blir fornøyd! Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Med en gang jeg så at det var en link til Expert ble jeg litt skeptisk, men den så faktisk ganske fin ut. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 http://www.mpx.no/lenovo-ideapad-s310-133-hd/797310 Om hun ikke trenger touchskjerm, syns jeg denne lenovoen gir mer for pengene på alle måter. Ellers greit kjøp. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Han har nok kjøpt maskin nå tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå