kamaksling Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 går 1 året tip nå, men har veldig lyst og bli rov-pilot. da skal jeg gå 2 året automasjon, men er det noen som vet om det er lettere og få lærlingplass om jeg går 3 året også, som da er automaserings faget? får da også studiekompetanse sammen med yrkeskompentanse om jeg går det 3 året. hva er snittet for og komme inn på automasjon? sliter jeg hvis jeg har 4 i snitt? er det lett og få lærlingplass? hvilken elektro er det en fordel at jeg kan før jeg starter automasjon? (veldig lite og dårlig elektro undervisning der jeg går nå) Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kanskje TAF er noe for deg, da får du generell stud.kompetanse i tillegg til auto Dette er noe som er veldig vanskelig og høyt snitt for å komme inn. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 går 1 året tip nå, men har veldig lyst og bli rov-pilot. da skal jeg gå 2 året automasjon, men er det noen som vet om det er lettere og få lærlingplass om jeg går 3 året også, som da er automaserings faget? får da også studiekompetanse sammen med yrkeskompentanse om jeg går det 3 året. hva er snittet for og komme inn på automasjon? sliter jeg hvis jeg har 4 i snitt? er det lett og få lærlingplass? hvilken elektro er det en fordel at jeg kan før jeg starter automasjon? (veldig lite og dårlig elektro undervisning der jeg går nå) Jeg vet ikke om det er noe spesial linje for auto i ditt område, men har selv gått vg3 auto og man får ikke studiekompetanse av den grunn.. Snitt kommer ann på snittet til søkere det året, sjekk med skolen hva det har vært i de tidligerer årene for en peke pin. Tror du skal klare deg fint med 4 i snitt, men kanskje du må ta valg nr 2 eller 3. Ift elektro bør du øve på ohms lov, effekt loven og generell beregning. Beregning av kabel og vern bør du også se på. Ellers bør du se litt på tegning og symboler. 1 Lenke til kommentar
kamaksling Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 går 1 året tip nå, men har veldig lyst og bli rov-pilot. da skal jeg gå 2 året automasjon, men er det noen som vet om det er lettere og få lærlingplass om jeg går 3 året også, som da er automaserings faget? får da også studiekompetanse sammen med yrkeskompentanse om jeg går det 3 året. hva er snittet for og komme inn på automasjon? sliter jeg hvis jeg har 4 i snitt? er det lett og få lærlingplass? hvilken elektro er det en fordel at jeg kan før jeg starter automasjon? (veldig lite og dårlig elektro undervisning der jeg går nå) Jeg vet ikke om det er noe spesial linje for auto i ditt område, men har selv gått vg3 auto og man får ikke studiekompetanse av den grunn.. Snitt kommer ann på snittet til søkere det året, sjekk med skolen hva det har vært i de tidligerer årene for en peke pin. Tror du skal klare deg fint med 4 i snitt, men kanskje du må ta valg nr 2 eller 3. Ift elektro bør du øve på ohms lov, effekt loven og generell beregning. Beregning av kabel og vern bør du også se på. Ellers bør du se litt på tegning og symboler. Takk for svar. det er ikke no spesial linje for auto i mitt område nei, det var bare en venn av meg som sa det. men det han mente var sikkert påbyggingsåret ser ut som at jeg må pugge litt elektro i sommer da Lenke til kommentar
kamaksling Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Kanskje TAF er noe for deg, da får du generell stud.kompetanse i tillegg til auto Dette er noe som er veldig vanskelig og høyt snitt for å komme inn. har vurdert det, men gidder rett og slett ikke pga. av de høye snittet for og komme inn Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Kanskje TAF er noe for deg, da får du generell stud.kompetanse i tillegg til auto Dette er noe som er veldig vanskelig og høyt snitt for å komme inn. har vurdert det, men gidder rett og slett ikke pga. av de høye snittet for og komme inn Haha da er vi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå