Nilsen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det skal mye til før disse gutta gir opp.Slik redder ekspertene data fra en sønderknust harddisk (Ekstra) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Moddet en harddisk om til en høyttaler for noen år tilbake. Tvilsomt at den kan reddes, platene har ligget åpent i årevis hvis ikke jeg har kastet dem. Er det mon tro noe slikt som skjer med mislykkede redningsoperasjoner? Endret 17. januar 2014 av S-r-ex Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 500 gigabyte lagringsplass på serverparken var ikke mye gitt (står i teksten på side 3) 1 Lenke til kommentar
-1HGSCDRK Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Litt artig at det er skrivefeil i første ordet i hele artikkelen Så vidt jeg vet er ikke "Harddsiker" ett ord Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Pst! "Bla om til neste side for å se flere bilder »" går til NRK-artikkel. :S Lenke til kommentar
G.M.V. Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 500 gigabyte lagringsplass på serverparken var ikke mye gitt (står i teksten på side 3) Terabyte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Når det opplyses i artikkelen at "alt håp ikke er ute," bør man samtidig fortelle at det kan koste flere tusen kroner å redde dataene. Folk bør bli mye flinkere til å ta kopi enten til nettet eller en annen harddisk. Å kun lagre på en bærbar PC (i særdeleshet) er risikosport av høy klasse. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 skulle likt å se de prøve å hente ut data fra den disken en kompis og jeg hadde det litt moro med. vi har ved flere anledninger (se signaturen) tatt med oss en haug gammalt skrap for å skyte i stykker, og denne disken jeg tenker på fikk extra hard medfart. vanligvis blir det enten bulker i dekselet (fra hagle o.l.) eller hull tvers igjennom (308 rifle o.l.) men denne disken spiste en kule fra en smith & wesson 460 og satan for en effekt det hadde, platene i disken ble pulverisert til krystaller. da jeg løfta den opp så drøs det ut som pulver. vel det en ganske lang post, men moro var det Lenke til kommentar
Web King Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Her var det mye fint og lære 1 Lenke til kommentar
blink1n Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 likte video innslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå