Leif Olsson Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Sola er tilbake ;-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Da ønsker jeg deg en fin og solrik helg Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Takk takk og ønsker deg å en solrik helg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Grattis! Av med lua da, forstår jeg! God og solfylt helg! :) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Grattis! Av med lua da, forstår jeg! God og solfylt helg! :) Takk takk kompis ;-) Av med luva haha ja minus 7 og stark vind så ska prøve meg haha God h...elg ;-) Med hilsen Leif " as usual " Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Have a nice sunny celebration this weekend Leif ! En hilsen fra Kongsberg hvor det bare laver ned med snø. Anita :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Have a nice sunny celebration this weekend Leif ! En hilsen fra Kongsberg hvor det bare laver ned med snø. Anita :-) Tusen takk Anita og ja er veldig forskjell på været i norr og sør Yes Shell celebrate that the sun is back Her nå en kæmpeflott himmel og sol men kaaaaaldt då det er minus 7 og starkt vind God helg med elg? eller ski? eller kanske både? Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg