Loomy Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan får jeg dette til? Har satt opp pop.start.no som inngående og det funker bra.. mottar mail uten problemer Men så kommer problemet. Når jeg skal sende mail skal jeg i utgangspunktet bruke smtp.start.no, men siden jeg har NGT internett sier start.no at jeg må bruke NGT's utgående mailserver (...) Du kan derimot sette din oppkoblingsleverandørs SMTP-server til utgående mail hvis du ikke ønsker å være koblet opp med vårt gratis internett-abonnement. Greit nok. NGT's smtp server er mail.broadpark.no.. Når jeg sender mail med dette oppsettet får jeg ingen feilmeldinger, men mailen dukker aldri opp. Noen med en genial løsning på problemet? Orker ikke bruke start.nos webmail Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fant du noen løsning på dette? Det er nemmelig slik at jeg nå har akkurat samme problem. Dog er mailkontoen en online.no konto, men det er sendingen som er problemet, slik du hadde(har) det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Jepp, jeg måtte bruke min ISP sin ut-server. I mitt tilfelle mail.broadpark.no (har NGT). Se screenshot Endret 6. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå