Gå til innhold

Er Icemat Black bra? Noe bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Icemat Black er råbra. Bare sørg for å ha sånn teip-lignende greier på føttene til musen, så glir det som bare juling :D

Komplett.no har mattene, så du kan kanskje få fatt i mattene over disk i Komplettbutikkene (har endret navn til Datakjeden nå)... Ellers kan du sjekke på Spaceworld. De har ofte litt sånt trendy PC-utstyr

Lenke til kommentar

Jeg har både IceMat Black og Func og jeg liker sistnevnte bedre. IceMat er ok, men lyden som oppstår under friksjon er ubehagelig til tider, selv om du bruker MouseSkatez.

Som jeg sa, jeg liker Func bedre, men går du f.eks. for et tilbud med MS Explorer 3.0 og IceMat som en pakke sånn som denne som faktisk er ganske mange kroner billigere kan du vel så godt gå for den istedet for å kjøpe mus og musmatte separat.

Lenke til kommentar

IceMat appellerer siden den er sort og enkel å bestille sammen med en del andre varer fra komplett, men hvor får jeg i såfall fatt i func? Åssen ser den ut? Har en følelse av at den er mindre stilfull enn IceMat... Ingen som sier at IceMat er direkte dårlig, er d vel? Hva skiller de to mattene?

- Cal

Lenke til kommentar

IceMat er bra, til det kommer støv eller no på den, skates som du bruker på musa blir slitt og sånnt, så ha litt i reserve. Fordel er at du får veldig god presisjon, uslitelig underlag, men det skal ingenting til før den må rengjøres, så ha en microfiber klut i nærheten.

Lenke til kommentar
Digital Impuls i Oslo selger Func 1030. Koster ca 250kr, og er verdt alle pengene. Du får den i orange og svart. Sistnevnte er desidert penest.

Hvor ligger digital impuls da, noe nettadr. i tillegg? Går desidert for sort ja, som alltid; må holde stilen ;)

- Cal

Lenke til kommentar
Digital Impuls i Oslo selger Func 1030. Koster ca 250kr, og er verdt alle pengene. Du får den i orange og svart. Sistnevnte er desidert penest.

Hvor ligger digital impuls da, noe nettadr. i tillegg? Går desidert for sort ja, som alltid; må holde stilen ;)

- Cal

Digital Impuls ligger litt lengre inn i samme vei som Komplett Data i sentrum ligger, nær Glasmagasinet.

http://www.digitalimpuls.no/

Digital Impuls Oslo AS

Møllergata 9

0179 Oslo

Mail: [email protected]

Tlf: 22339500

Fax: 22339501

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...