Kurt Lekanger Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Svar riktig på to spørsmål for å delta i konkurransen.Konkurranse: Vinn et par fete Beats-hodetelefoner 1 Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Spm. 1: uhm... Ingen av delene? 6 Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Spm. 1: uhm... Ingen av delene? Nvm, ble fikset nå tydeligvis Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Er dr.dre beats banebrytende gode liksom? det kan høres sånn ut, da særlig av folk som liker dr.dre, har en kompis som tror dr.dre beats er verdens beste, jeg måtte nå bare le av han. Endret 17. januar 2014 av Yoshii 9 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hva med loddtrekning istedenfor disse sære spørsmålene? 6 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er dr.dre beats banebrytende gode liksom? det kan høres sånn ut, da særlig av folk som liker dr.dre, har en kompis som tror dr.dre beats er verdens beste, jeg måtte nå bare le av han. Man betaler en del for merket. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Hva med loddtrekning istedenfor disse sære spørsmålene? Tro det eller ei, men det er faktisk forbudt i Norge (iht. Lotteriloven). Konkurranser må være kunnskaps- eller ferdighetsbasert. :-) 5 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) En liten shout-out til Tek-gjengen :Takk for at dere har fjernet adressefeltet i svardelen, slik at autofill kan ta seg av innfylling Og riktig god helg! Endret 17. januar 2014 av JonasPB 6 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Tro det eller ei, men det er faktisk forbudt i Norge (iht. Lotteriloven). Konkurranser må være kunnskaps- eller ferdighetsbasert. :-) Work-around: Er dette et teit spørsmål? [ ] Ja [ ] Nei Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Work-around: Er dette et teit spørsmål? [ ] Ja [ ] Nei Jeg ser ikke problemet med at man må drive litt skattejakt på nettsidene til TEK.no for å finne svarene, hvis man ikke vet det fra før av. Mer trafikk, og brukerne får vite om tjenestene. 4 Lenke til kommentar
Henber12 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 1: Er dette den nye versjonen eller den gamle som det vises på banneret? (Forviret på grunn av bilder av både den gamle og den nye) 2: Hvorfor ikke Beats Studio Wireless? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Man kan ikke se dyret på noen mobile nettlesere, som f. eks Dolphin. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg ser ihvertfall dyret med Chrome til iOS7. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg bare lurer, finnes det noe alternativ for oss som ikke ser nødvendigheten med å infisere telefonen vår med internett tilgang? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg bare lurer, finnes det noe alternativ for oss som ikke ser nødvendigheten med å infisere telefonen vår med internett tilgang? Endre identen til browsern din til å si at den er en mobile browser. Ser ikke ut til at dyret vises på m.tek.no Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg bare lurer, finnes det noe alternativ for oss som ikke ser nødvendigheten med å infisere telefonen vår med internett tilgang? Endre identen til browsern din til å si at den er en mobile browser. Ser ikke ut til at dyret vises på m.tek.no Vi bruker såkalt "responsiv design" på nettsidene våre. Det betyr at du kan få mobilversjonen av nettsidene ved å endre bredden på nettleservinduet på en PC. Nettsidene tilpasser seg slik at det skal være mest mulig optimalt på PC, nettbrett og mobil. m.tek.no er den gamle versjonen av mobilsidene. 2 Lenke til kommentar
acornia Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva med loddtrekning istedenfor disse sære spørsmålene? Du blir presentert en del reklame mens du leter etter svarene...på en eller annen måte må jo premiene finansieres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg