ApeBapsen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Heisann! Jeg har noen problemer med en nylig kjøpt pc som jeg gjerne vil få fikset. Når jeg spiller BF4 (hender også med andre spill) og jeg trykker alt tab for å gå ut av fullskjermmodus går skjermen i en slik svart modus. Her kan jeg verken trykke alt tab del eller noe. Jeg kan høre alt som går i bakgrunnen (skype osv), hvor jeg heller ikke ser musepekeren. Å reinstallere driverne fungerte heller ikke. Har forresten også problemer med at windows ikke vil gå inn på apper som store og settings, da det bare vises en orange skjerm Specs: Kabinett: FC Define XL R2 PSU: Corsair RM850CPU: Intel i5-4670kGPU: ASUS GTX 780 DC2 OCHovedkort: ASUS Z87-PROHDD: Seagate 2TBSSD: Samsung EVO 250GBOS: Windows 8.1 64 bitSkjerm: ASUS VG248QERAM: Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB Endret 17. januar 2014 av MrPear Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 prøv å bruk disse hurtigtastene istede: Ctrl+Alt+Del Windows(flagg)+M = Gå til skrivebord Alt+Enter = Skifte mellom fullscreen og windowed. Du kan også laste ned Minimizor, (download link på bunn):http://www.idcation.com/projects/17/minimizor_20 Med minimizor legger du inn custom hurtigtast f.eks z+x+c for å minimere nesten alle spill som har problemer med å minimerer. -Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå