vidarv Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 noen som vet hva jeg må gjøre for at denne skal fungere? tenkte å koble ericson t610 opp mot denne... men får ikke til å aktivere ir-porten på min dell 500m .. jeg vet ikke engang om driveren er installert... noen som har prøvd ir-port på denne pcen tidligere? Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei... jeg har også denne maskinen! Helt konge maskin må jeg si.... Uansett her er løsning på ditt spørsmål!: Gå inn i bios ved å trykke Del - tasten inn når du starter opp. Inni der finner du ir'en. Står som standard av, men velg å skru den på. Lagre innstillingene før du avslutter og start på nytt. Nå skal den infrarøde virke hvis du aktiverer infrarød på mobilen og legger den inntil. Håper dette hjalp deg! Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 og jeg som trodde det var en IR port som fungerte på 500m avstand Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 jepp.. nå fungerer det perfekt... aktiverer den i bios og starter windows... så starter jeg overføring av en mms via Ir og legger den mot pc'en.. og vips dukker det opp et vindu i xp som spør om jeg vil motta en fil som legger seg på desktoppen... enkelt og genialt.. går rimelig kjapt også... takker..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå