Jabadabbadu Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 hei, driver på å setter sammen deler til en pc jeg skal bygge, bruksområdene er allround men det må også gå å spille moderne spill på den, 1080 Jeg tenker også at dette systemet bør vare en god stund, så derfor er kanskje GPU'en noe overdimensjonert for dagens bruk. Jeg kommer ikke til å overklokke http://www.prisjakt.no/list.php?l=59300&view=l Er jeg inne på rett spor her? Er det noen komponenter som burde vært byttet ut? Jeg har per nå ikke noe større behov for lagring da en NAS tar seg av alt av mediefiler i huset - derfor tenker jeg at det holder med 120 GB Har også vært inne på tanken om et mini-itx, men ettersom plass er ikke noe stort tema og ikke skal den flyttes så har jeg gått bort fra dette Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Har ikke noe å utsette på den, mye for pengene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Alt så flott ut! Ett bedre skjermkort kan alltid toppe det hele vil jeg si når det gjelder ytelse i spill osv, men dette får du vurdere selv. Ellers så så det meget bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå