Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Aston Villa


KANE2009

Anbefalte innlegg

03rt.pngvs. i6sg.png

 

Liverpool FC - Aston Villa FC

Barclays Premier League

Kl. 18.30 den 18.01.

Anfield

TV2 PL 1

STATISTIKK:

13/14

Liverpool hjemme: V: 9 U: 0 T: 1

Aston Villa borte: V: 4 U: 3 T: 3

Siste 10 kampene mot hverandre:

LFC: 6

AVFC: 3

U: 1

Siste 10 kampene mot hverandre på Anfield:

LFC: 6

AVFC: 2

U: 2

 

SKADER OG KARANTENER

 

Liverpool: Jones, Coates, Enrique, Flanagan, Agger og Sakho (usikker).

Aston Villa: N'Zogbia, Okore, Kozak og Baker.

 

OPPSUMMERING

Allen og Sakho (sannsynligvis) tilbake fra skade for Liverpool, Bennett tilbake fra skade for Aston Villa. Forrige oppgjør (Villa Park) endte 0-1 etter scoring av Sturridge. Utifra statistikken blir det neppe uavgjort. Liverpool har som smått begynt å gjøre Anfield til et fort igjen med kun et hjemmetap i årets sesong (mot Southampton) mens Aston Villa sliter på bortebane med kun 4 seire borte denne sesongen. Spennende blir det uansett og med SAS tilbake in full effect kan dette bli målrikt!

Endret av Kimma16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4-3-3 på bortebane er vel ikke akkurat dårlig for et lag som Villa?

Nei, men det er svakt sammenlignet med hjemmestatistikken til Liverpool. Jeg vil jo også si at det er berretiget å si at de sliter på bortebane når de har tatt 15 av 30 mulige poeng på bortebane, dvs. halvparten av antall mulige. Om de sliter på bortebane eller ikke er jo uavhengig av hvilket lag det er.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

For meg vil en klubb som sliter på bortebane si at de gjør det dårligere borte enn hjemme, samt dårligere enn snittet. 15 av 30 poeng er bedre enn gjennomsnittet på bortebane, samt at de har et dårligere poengsnitt på hjemmebane. Så jeg er helt uenig i at Villa sliter på bortebane, jeg vil faktisk påstå at de greier seg relativt bra. Men uansett bra at du fikset kamptråd. ;)

Lenke til kommentar

Jeg lagde den forrige kamptråden, og det har ikke så mye for seg at jeg lager en ny kamptråd til denne kampen kun fordi jeg er uenig én setning du har i førsteposten. Men jeg har allerede sagt at det er bra at du mekket en kamptråd. Det var ikke kritikk av kamptråden din, kun et forsøk på å diskutere en påstand om at Villa sliter på bortebane. :)

Lenke til kommentar

Jeg lagde den forrige kamptråden, og det har ikke så mye for seg at jeg lager en ny kamptråd til denne kampen kun fordi jeg er uenig én setning du har i førsteposten. Men jeg har allerede sagt at det er bra at du mekket en kamptråd. Det var ikke kritikk av kamptråden din, kun et forsøk på å diskutere en påstand om at Villa sliter på bortebane. :)

Du må jo nesten se de to setningene i sammenheng da, ikke ta de hver for seg. Liverpool er gode på hjemmebane og iforhold til Liverpool sin hjemmestatistikk er Aston Villa sin bortestatistikk ræva. Det er det jeg prøver å få fram i oppsummeringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Villa har vært bedre på bortebane enn på hjemmebane denne sesongen. Og de har lånt til seg to nye spillere(Holt og Bernard) som sannsynligvis får starte mot Liverpool. Samt Benteke har begynt å nette igjen.
MEN denne bør være grei skuring og 3poeng.

 

Håper bare spillerne skjerper seg og ikke tar på lett på jobben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forøvrig er Aston VIlla yndlingsmotstanderen til Steven Gerrard, han netter nok.
Tipper vi får se et slikt lag

 

abGc9jGalG.jpg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Drømte at Liverpool vant 3-0 med mål fra Lucas, Gerrard og Own Goal.
Om noen setter inn en 50-krone på bettson så regner jeg med du kommer til å få en solid fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...