Omdetvar Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hei! Jeg er en ung mann på 23 år som har bachelor i 3D karakteranimasjon og går for øyeblikket på spill design. Jeg øver meg litt på webdesign og har laget en side til nå og såvidt begynt på en blogg. http://relativeopi.wordpress.com/ er linken til bloggen. Hadde vert hyggelig om dere kunne tatt av litt tid for å se på den og gi tilbakemelding. All kritikk er bra Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Designet er ganske tamt og kjedelig, litt vel minimalistisk. Men det svir i hvert fall ikke i øynene og det er ingen forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kanskje først og fremst ikke benytte deg av et ferdig theme til wordpress og da kanskje begynne å lære deg CSS/HTML5. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Enig i sistnevnte. Skal det ha hensikt å lære seg webdesign så bør man lære det den harde veien. Gjerne kode eksemplesider som statiske sider først og der etter lage en WordPress mal ut av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå