Vilduha Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg lurer på om det er noe i veien for å trene styrke når man går på antibiotika? (Doxylin 100mg, 1 tbl. Morgen og kveld) På forhånd takk:) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Tror du skal være litt forsiktig med å presse deg selv når du går på antibiotika, men ellers burde det gå greit så lenge du føler deg vel nok til det! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg er mer bekymret for at selve sykdommen begrenser deg. Man skal ikke trene hardt når man er syk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Antibiotikaen i seg selv er ikke noen faktor som begrenser treningen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen får veldig dårlig mage av antibiotika, da kan du bli dehydrert og bør heller ikke trene hardt. Lenke til kommentar
Vilduha Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Takk for svar folkens. Endret 15. august 2017 av Vilduha Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ellers burde alle som går på antibiotika ta pro-biotika ved siden av Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar folkens. Går på antibiotika pga. Bakterier i urinrøret, så jeg føler meg på ingen måte syk. Hvordan du føler deg har ingenting med saken å gjøre. Å trene er en belastning på kroppen, og kroppen trenger ikke ekstra belastning når den allerede er belastet med å bekjempe sykdom. Lenke til kommentar
roenning Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Har gått på 3 antibiotika kurer siste året, og trent veldig hardt og mye likevell, både fotball og styrke. Var først når jeg sluttet på kuren at jeg merka jeg var myyyye kvikkere på trening, ellers ingenting forskjell mener jeg, men det er kanskje individuelt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Når du sluttet med antibiotika var du vel frisk igjen får man anta?? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Har gått på 3 antibiotika kurer siste året, og trent veldig hardt og mye likevell, både fotball og styrke. Var først når jeg sluttet på kuren at jeg merka jeg var myyyye kvikkere på trening, ellers ingenting forskjell mener jeg, men det er kanskje individuelt? Man går gjerne på antibiotika fordi man er syk, og da har man mindre trykk på trening. Når kuren er ferdig, er man formodentlig frisk igjen, og da er det ikke så rart at man kjenner seg kvikkere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå