Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har ett kabelrot i maskinen uten like, derfor tenkte jeg at runde kabler burde hjelpe på dette. Så ser jeg på komplett.no AC Ryan Flatkabel Floppy Rund, 90cm Gul, med 2 kontakter Noen som vet om de er noe bra? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bortsett fra at gult sluttet å være kult på 80-tallet en gang, så er det nok helt kurante kabler, ja. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 jojo, men har ikke vindu i maskinen uansett.. så det er jo ingen som ser det uansett. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis du ikke har vindu i maskinen, hva er da galt med kabelrot? Uansett, 90 cm er over den spesifiserte maxlengden til IDE kabler (er 45 cm). Dessuten trenger du ikke mer enn 45 cm uansett... med mindre du har servertower eller.no annet sprøtt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kabelrot hindrer luften i å sirkulere rundt i kabinettet og sørger for at du får en god og varm pc. Det som er positivt er jo at du slikker å invistere i ovn nå som vinteren kommer. Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Pt, den signaturen der er noe av det råeste jag har lest noen gang Men jeg vet ok tok en test av runde kabler da det var nytt i sin tid. ta en sjekk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Har chieftec tower.. Har vanlige 45 cm kbaler og de rekker så vidt. Har 3 cd rommer, ene er ikke tilkoblet, da jeg ikke har fått satt inn IDE kontroller kortet ennå. Men hva kan gå galt med 90 cm kabler? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 trodde det var 45cm mellom kontakt punktene...asså to kontakter = 2x45cm = 90cm... Lenke til kommentar
Akke Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har chieftec tower.. Har vanlige 45 cm kbaler og de rekker så vidt. Har 3 cd rommer, ene er ikke tilkoblet, da jeg ikke har fått satt inn IDE kontroller kortet ennå. Men hva kan gå galt med 90 cm kabler? Det blir jo nesten mer rot med for lange runde kabler enn flate som er riktig lengde. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hadde noen runde kabler før, men tok å kuttet de opp. Tok stor plass likevel. Mye bedre å dele flate kabler i 3/4 deler og binde det sammen til en virkelig tynn rund kabel. Da sparer du både plass og penger Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Lag dine egen rundkabler! Bare kutt opp ledningene på langs, ca. 10 strimler. Så teiper du de sammen 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå