Aniratak Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Frister veldig å vente til begge delene er ute, så man kan kose seg med hele sulamitten på en gang. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Fin anmeldelse. Grunnen til at spillet føles kort, er jo fordi det ikke er noen utfordringer i spillet. Det skuffer meg litt, men jeg skjønner også Tim veldig godt, fordi om han vil tjene penger og tråkke færrest mulig på tærne, så er dette den beste måten å gjøre det på. Kanskje det beste eventyrspillet å spille for en nykommer til sjangeren noensinne laget. Det oser kvalitet fra A til Å, og bortsett fra tablet-UIet, vanskelighetsgraden og for få ting å klikke på, er det umulig å klage på noe, selv for en eventyrspillfanatiker som meg. Håper at del to blir vanskeligere, eventuelt at det neste eventyrspillet han lager blir det. Om Broken Age blir en stor suksess håper jeg virkelig at han fortsetter med det han kan best. (Selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til Psychonauts 2) Endret 17. januar 2014 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Alais Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Fin anmeldelse. Grunnen til at spillet føles kort, er jo fordi det ikke er noen utfordringer i spillet. Det skuffer meg litt, men jeg skjønner også Tim veldig godt, fordi om han vil tjene penger og tråkke færrest mulig på tærne, så er dette den beste måten å gjøre det på. Kanskje det beste eventyrspillet å spille for en nykommer til sjangeren noensinne laget. Det oser kvalitet fra A til Å, og bortsett fra tablet-UIet, vanskelighetsgraden og for få ting å klikke på, er det umulig å klage på noe, selv for en eventyrspillfanatiker som meg. Håper at del to blir vanskeligere, eventuelt at det neste eventyrspillet han lager blir det. Om Broken Age blir en stor suksess håper jeg virkelig at han fortsetter med det han kan best. (Selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til Psychonauts 2) Takk! Jeg tror ingen hadde sagt nei til Psychonauts 2 (for et spill 1'ern er)! *krysser fingrer* Det er kjempegøy at Schafer nå viser at han ikke har glemt gamle kunster, og fortsatt leverer et så til de grader koselig eventyrspill. Du kan ha et poeng med vanskelighetsgraden, men jeg personlig savner mer interaksjon, som du er inne på. Så får vi bare vente å se i del 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Takk for anmeldelse! Personlig kommer jeg til å vente med å kjøpe til begge deler er ute. Forhåpentligvis blir det også sluppet på GOG.. Episodebaserte spill er en ting, men jeg liker ikke at denne type spill slippes uferdig. 1 Lenke til kommentar
Alais Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Takk for anmeldelse! Personlig kommer jeg til å vente med å kjøpe til begge deler er ute. Forhåpentligvis blir det også sluppet på GOG.. Episodebaserte spill er en ting, men jeg liker ikke at denne type spill slippes uferdig. Takk for kommentar! Jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg klarte bare ikke å vente . Ikke umulig med en GOG-lansering; Schafer og co. kommer i alle fall til å åpne for andre nedlastingsmuligheter enn Steam når del 2 kommer. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg kommer ikke til å spille dette før vi er nærmere den andre akten, men det meste jeg har lest har gjort meg positivt overrasket. Jeg backet spillet først og fremst på grunn av dokumentarfilmen, og hadde aldri tro på at dette skulle bli noe i nærheten av Tim Schafer i sin storhetsperiode. Double Fine lager tross alt veldig middelmådige spill. Det er selvsagt en kjempesvakhet at de tydeligvis har laget gåter på Telltale-nivå, men det kan jeg for så vidt leve med dersom historie og stemning er bra nok. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er selvsagt en kjempesvakhet at de tydeligvis har laget gåter på Telltale-nivå, men det kan jeg for så vidt leve med dersom historie og stemning er bra nok. De er på Tales of Monkey Island-nivå, ikke Walking Dead-nivå, om det var det du fryktet, men gjør kanskje ikke saken noe bedre. Du må forøvrig være sinnsyk om du mener at Psychonauts er et middelmådig spill. Stacking er også et bra spill. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 De er på Tales of Monkey Island-nivå, ikke Walking Dead-nivå, om det var det du fryktet, men gjør kanskje ikke saken noe bedre. Du må forøvrig være sinnsyk om du mener at Psychonauts er et middelmådig spill. Stacking er også et bra spill. Psychonauts er unntaket. Kjempespill. Det var for øvrig også altfor enkelt, før det helt plutselig ble fryktelig vanskelig mot slutten. Stacking var ikke noe mer enn OK (i hvert fall så langt som jeg orket å spille det). Resten av DF's katalog oser av middelmådighet og "casual gaming." Tipper Tim Schafer aldri kommer til å lage noe igjen som er i nærheten av nivået til f.eks Wadjet Eye, når han til og med gir Broken Age (som skulle bevise at klassiske eventyrspill fortsatt er i live) et tydelig casual-preg. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Den grafiske stilen de har gått for her er så utrolig nusselig, får lyst til å klemme på alle personene. Ser meget gjennomført ut. 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Anmeldelsen din var veldig godt skrevet. Jeg har for vane å åpne alle artiklene jeg er interessert i på en gang, for å så gå gjennom dem. Jeg trodde at det var en av Gamer.no sine journalister som hadde skrevet anmeldelsen helt til jeg scrollet ned til bunnen for å se hvem skribenten var. 2 Lenke til kommentar
Alais Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Anmeldelsen din var veldig godt skrevet. Jeg har for vane å åpne alle artiklene jeg er interessert i på en gang, for å så gå gjennom dem. Jeg trodde at det var en av Gamer.no sine journalister som hadde skrevet anmeldelsen helt til jeg scrollet ned til bunnen for å se hvem skribenten var. Oj, tusen takk! Håper du får mye ut av spillet også, om du bestemmer deg for å teste det (kanskje du allerede har det?) Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Anmeldelsen din var veldig godt skrevet. Jeg har for vane å åpne alle artiklene jeg er interessert i på en gang, for å så gå gjennom dem. Jeg trodde at det var en av Gamer.no sine journalister som hadde skrevet anmeldelsen helt til jeg scrollet ned til bunnen for å se hvem skribenten var. Oj, tusen takk! Håper du får mye ut av spillet også, om du bestemmer deg for å teste det (kanskje du allerede har det?) Jeg kommer helt sikkert til å spille det men jeg har så mye å velge mellom på spill-fronten at jeg kanskje kommer til å vente til del to kommer ut. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er det virkelig bare meg som syns dette spillet var drit dårlig? Nettopp ferdig med å å spille igjennom. Historien er så banal, det er absolutt ingenting ved denne historien som får meg til å bli engasjert. Etter å ha spilt The Walking Dead og The Wolf Among Us fra Telltale så er dette spillet som noe en unge har laget på gutterommet. Ble direkte irritert enkelte ganger når jeg spilte igjennom, makkverk. Min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå