Ovidia2 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 I trygge hender Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Artig og i litt ny stil og vri fra deg. Likte det godt. Har du plukket fram røykmaskinen Hilsen Jan 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hei, Ovidia2. Da jeg så dette bildet, kom jeg til å tenke på en norsk bedrift, - produsent av fritidsklær, som i en årrekke har ansatt tidligere straffedømte. Erfaringen ved denne bedriften er at arbeidstakere med en slik bakgrunn, er svært lojale og pliktoppfyllende, - sannsynligvis på grunn av den tillit de er blitt vist. Bildet kan symbolisere noe slikt, - mannen er svartkledd som symbol på en problemfylt fortid, men har blikket rettet framover og oppover som tegn på at han har et sterkt ønske om å gjennomføre en viktig oppgave, - en god sak, - symbolisert ved den hvitkledde kvinnen bærer. Bare tankespinn, det her- men et tegn på at dette, og en rekke av dine øvrige bilder, har "noe" som setter i gang tankevirksomheten ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Å tusen takk Jan og Albert! Så fint å høre deres tanker om bildet.. det setter mening til fotograferingen for meg.. har hatt en litt lav periode nå men tar nye skritt fremover og det føles bra ... ha en flott helg!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Artig og i litt ny stil og vri fra deg. Likte det godt. Har du plukket fram røykmaskinen Hilsen Jan Hei Jan! Nei jeg har laget dette i PS..brukte ikke røykmaskinen her.. men ville ha litt den følelsen... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg