henrik_s Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 heia! eg har nå ett grått og kjedelig kabinett fra chieftec, nå vil eg ha nytt! vil ha ett som ser stilig ut og med vindu(eller som ekstrautstyr) det er ikkje så viktig att PSU følger med, men det hadde vert bra må være enkelt å skru i, lett å sette inn hardisk, CD-rom, hovedkort o.s.v maks pris er 700-800 kr hvilket vil dere anbefale? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hehe, sjekk selv på www.komplett.no eller på digital impuls, hvis du vil ha drit kule kabinett drar du ned til din nærmeste digital impuls butikk, they got the stuff =) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Siden du vil ha et kabinett som er stilig så er det du som bestemmer det, forskjellige folk liker forskjellige ting. Personlig syns jeg Antec Miditower m/vindu, Metallic Grey er stilig og har plass til en del vifter. Men siden du er lei av et Chieftec kabinett så er vel ikke dette det beste, i og med at den ligner en del på Cheiftec kabinetter. Sjekk tester her på Hardware.no, Overklokking.no og OCShoot.no. Kanskje du ser noen kabinetter du liker. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har bestillt dette nå! Det eneste som skrus inn med skruer er PSU og hvis du vil ha en 120mm vifte. Det er uten PSU, og kan bestilles på www.3dfxcool.no . Du får også et med sidevindu og grønt neon lys med for litt over 700! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Besøk heller www.microplex.no og kjøp deg et Lian Li kabinett! Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Earemdil. Hva med ett Chenbro Gaming Box ? Ett ganske stilig kabinett som du får i flere farger. Vindu er å få kjøpt (eller du mekker sjæl) og prisen er ikke ille heller. Lykke til i jakten på "ditt" kabinett. :-) Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Antec Lanboy eller Suntek 656 Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hvis du skipper vindu, eller modder litt selv så anbefaler jeg mitt. Sjekk my hardware i siggen Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nå har de fått inn et par thermaltake kabinetter på komplett. jeg synes de er noe av det råeste innen kabinetter. Men.. jeg har merket at smaken på kabinetter er ganske forskjellig her inne. Jeg har sett folk bestille kabinetter som jeg selv synes er rett og slett stygge, mens andre har tilnærmet min smak og bestilt i samme stil som jeg selv ville gjort. It's up to you. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kjøp LianLi for all del! Da får du alt du vil ha 8) Praktisk, lett og stilrent. Kjøper du Thermaltake blir jeg skuffet Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tja hva med et kabinett med litt ekstra http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet679.htm Morro med matcende kabinett og høytalere da. Kabinettet har 300 watts PSU og 100 watts PSU till høytalerene. Høyttalere og CD Rom kan kan benyttes selv om PC er avslått Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tja hva med et kabinett med litt ekstra http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet679.htm Morro med matcende kabinett og høytalere da. Kabinettet har 300 watts PSU og 100 watts PSU till høytalerene. Høyttalere og CD Rom kan kan benyttes selv om PC er avslått den var najs. Synd de ikke hadde den inne da jeg handlet kab... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå