Gå til innhold

Defekt skjerm?


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei!

 

Jeg boota opp min tidligere skole-PC (i at jeg ikke lengre går på skole, og dermed eier den). Problemet er at skjermen nå har en grå firkant i venstre hjørnet, og det ser ut som det er en del døde piksler..

 

Er det mulig å få dette fikset, eller må det kjøpes ny skjerm for den? (Blir ikke aktuelt å kjøpe ny skjerm.)

 

Her er noen bilder...:

 

tsR8Fs0.jpg

 

WHnzuKK.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ny skjerm må nok til, ja

 

Søren heller.. Da blir det nok heller å fjerne SSDen og heller bare hive hele skrothaugen.. Er ikke verd pengene da jeg er helt sikker på at jeg kan få en ny laptop for samme/billigere pris det blir for å skifte skjerm..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det eren Lenovo Tinkpad Edge, men tviler på at en ny skjerm vil være billigere enn bare å kjøpe en ny laptop.

Da skjønner jeg. Hadde det enda vært f.eks. en fullverdig ThinkPad T-serie kunne man alltids ha sett om det lot seg fikse. Mener at en del skoler faktisk har brukt ordentlige bedrifts-PCer som skole-laptoper. Men ThinkPad Edge er ikke en ordentlig ThinkPad, så da er det nok ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da skjønner jeg. Hadde det enda vært f.eks. en fullverdig ThinkPad T-serie kunne man alltids ha sett om det lot seg fikse. Mener at en del skoler faktisk har brukt ordentlige bedrifts-PCer som skole-laptoper. Men ThinkPad Edge er ikke en ordentlig ThinkPad, så da er det nok ikke helt det samme.

 

Skal sjekke hvor mye en slik skjerm vil koste, men kan du hjelpe meg å finne ut hvilken type ThinkPad jeg faktisk har? Her er serienummer osv: TygWXLr.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...