Vannlinjen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Noen som vet om et sportslager eller noe liknende i Oslo eller på nett som lagerfører modeller fra fjoråret? Trenger et noenlunde greit skøyteskipar, og sko med. Finner kun skøyteski fra 2500 og oppover stort sett. Har helst ikke lyst til å gå over 3500 for sko og ski (med bindinger), men er ute av stand til å finne noe til den prisen. Er jeg helt på bærtur og må regne med å punge ut 4000+ for noe brukbart? Endret 16. januar 2014 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Er mange forskjellige skipakker der ute, men dyrt er det... Anbefaler å ta sjekke med Oslo Sportslager, der har de stort utvalg og ganske sikkert noe i din prisklasse..Anton Sport og XXL er også brukbare. 4000 er for så vidt ikke en dårlig pris, men du skal ikke trenge å bruke noe særlig mer. Jeg ville holde meg til samme nivå som deg, men endte på 5.5k... Jeg er nok litt svak for kvinnelige selgere. Endret 17. januar 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Er mange forskjellige skipakker der ute, men dyrt er det... Anbefaler å ta sjekke med Oslo Sportslager, der har de stort utvalg og ganske sikkert noe i din prisklasse.. Anton Sport og XXL er også brukbare. 4000 er for så vidt ikke en dårlig pris, men du skal ikke trenge å bruke noe særlig mer. Jeg ville holde meg til samme nivå som deg, men endte på 5.5k... Jeg er nok litt svak for kvinnelige selgere. Tusen takk for svar! Får vel ta meg en tur innom Oslo Sportslager da. Huff ja, det er lett å gå over det man regnet med å bruke, vil være litt forsiktig denne gang. Lenke til kommentar
Ned Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du får Hypersonic Skate, Madshus RPS og Xcelerator Skate på XXL for 3999,-. Vil si at det er en veldig god pris med disse delene. Om du er på budsjett kan du se på Zymax Skate, CSK og Xcele til rundt en 3000 kroner. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Du får Hypersonic Skate, Madshus RPS og Xcelerator Skate på XXL for 3999,-. Vil si at det er en veldig god pris med disse delene. Om du er på budsjett kan du se på Zymax Skate, CSK og Xcele til rundt en 3000 kroner. Takk for tips! Endte opp med et par Fischer SCS Skøyteski til 1999,- (tilbudspris tror jeg) + bindinger hos Oslo Sportslager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå