Mats24 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg har nettopp installert Windows 7 på en Kingston SSD. Før dette hadde jeg windows installert på min primære HDD, som ble kjøpt med pcen. Nå har jeg installert på SSD disken, og har også formatert HDDen. Når jeg startet maskinen, kommer følgende feilmelding opp: "Reeboot and select proper Boot device or Instert Boot Media in selected Boot Device and press a key." Kan noen hjelpe meg? Er ikke serlig erfaren med akkurat dette. All hjelp settes stooor pris på! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Innstallerte du Windows med begge diskene koblet i maskinen? Isåfall så anbefaler jeg å bare ha SSDen montert inntil Windows er innstallert, så kobler du på den andre disken og monterer den manuelt via Disk Management. Lenke til kommentar
Mats24 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Innstallerte du Windows med begge diskene koblet i maskinen? Isåfall så anbefaler jeg å bare ha SSDen montert inntil Windows er innstallert, så kobler du på den andre disken og monterer den manuelt via Disk Management. Jeg har allerede Windows installert på SSDen. Jeg tok ut kabelen til HDDen, men den samme feilmeldingen kom opp. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvis du har begge diskene i maskinen når du innstallerer så er det ikke helt uvanlig at Windows legger enkelte filer på den andre disken, derfor er det smart å koble av den disken du ikke skal ha Windows på når man innstallerer Windows på SSDen. Lenke til kommentar
Mats24 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Hvis du har begge diskene i maskinen når du innstallerer så er det ikke helt uvanlig at Windows legger enkelte filer på den andre disken, derfor er det smart å koble av den disken du ikke skal ha Windows på når man innstallerer Windows på SSDen. Jeg installerer nå windows på ssden, mens hdden er koblet fra. Håper det funker. Helt siden jeg kjøpte ssden har det bare vært problemer. Nå er jeg så og si dritt lei av hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå