Gå til innhold

AUX input mac og iphone 5 batteri ødelagt. HJELP!

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg jobber som ekstraansatt i et dansestudio.

jeg går inn og tror at alt er som vanlig helt til jeg plugger auxen inn i dataen.

når jeg gjør dette shutter dataen seg ned og restarter seg. når dette er gjort nekter den å spille musikk, jeg plugger inn i mine øreplugger og finner raskt ut at aux ingangen på dataen er ødelagt.

så blir det vinterferie og jeg returnerer til dansestudioet etter en måneds ferie, og har selvfølgelig glemt av dette problemet. i og med at min data ikke kan spille musikk via aux lenger plugger jeg min mobil i. når jeg gjør dette bli heler skjermen blå og det kommer opp fult av koding som står der i ca 5 sekkunder før den skrur seg av og på igjen. etter 1 dags bruk merker jeg at mobilen fungerer fint bare at batteriet går ut utrolig fort. mister 50% strøm bare på en times lett bruk.

dette er helt utrolig og skulle selvfølgelig bli gjort noe med første gangen det skjedde. men kan noen fortelle meg hva som er feil både med min data og mobil? er det selve batteriet som er ødelagt med mobilen eller er det noen ledninger som er smeltet elns som får det til å gå ut mye fortere??

hadde satt utrolig stor pris på svar :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...