Mchansern Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 I Mars 2006 fikk Radioresepsjonen et slagord. Hva var dette slagordet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Hmmm, jeg trudde det var "Et trygt sted å være, et spennende sted å lære, der alle tar ansvar og er på lag, et skapende radioprogram hver eneste mandag, tirsdag, onsdag, torsdag." Men de hadde vell ikke den sendeflaten så tidlig i 2006, så det er sikkert feil. Endret 19. januar 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 "Har du ros si det til alle, har du ris si det til oss" eller noe i den duren. Kom kanskje senere? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Hmmm, jeg trudde det var "Et trygt sted å være, et spennende sted å lære, der alle tar ansvar og er på lag, hver eneste mandag, tirsdag, onsdag, torsdag." Men de hadde vell ikke den sendeflaten så tidlig i 2006, så det er sikkert feil. Denne ble først introdusert i 06 ja! Uten "hver eneste mandag, tirsdag, onsdag og torsdag", men det ble sagt "hver eneste dag". Så det er riktig, din tur. Endret 19. januar 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Aha! Sikkert lett, men jeg kommer ikke på noe i farta: Hva er grunnen til at Tore blir/ble så sur hver gang navnet "Biggie" ble nevnt? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fordi han ikke ønsker å bli en hundeperson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Og fordi han ikke vil at en eventuell kidnapper skal kunne få Biggie til å lystre, ved at han vet navnet på hunden. Er det ikke noe sånt også? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Og fordi han ikke vil at en eventuell kidnapper skal kunne få Biggie til å lystre, ved at han vet navnet på hunden. Er det ikke noe sånt også? Haha, Tore på sitt beste! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Sir Sanchez har rett. Tore vil ikke bli sett på som en hundeperson. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hmm, okei. Nytt spørsmål. Mulig denne også er veldig lett. Hvilke to dobbeltnavn kunne Tore og Steinar hatt dersom "fattern ikke hadde satt ned foten"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 men ønsker ikke å snakke om ham på radio fordi han ikke vil at Biggie skal bli kjent igjen på byen Fra ressurssiden. Lar den gå, hadde jo ikke helt rett Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Dag Tore og Tom Steinar. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 ^ Riktig! men ønsker ikke å snakke om ham på radio fordi han ikke vil at Biggie skal bli kjent igjen på byen Fra ressurssiden. Lar den gå, hadde jo ikke helt rett De har nok sagt mye rart om Biggie, men at de ikke vil han skal bli kjent igjen på byen tør jeg tippe går i haugen med de litt mer køddete svarene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Haha, det kan nok stemme Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tom Steinar finner jeg ikke noe om. Har dere det fra en sending? Nytt spørsmål niko! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor vil ikke Tore handle på Elkjøps avdeling på Carl Berner ? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Var det ikke noe med at det er mange alkoholikere eller narkomane rundt der? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det nevnes det også, og siden svaret er såpass diffust i utgangspunktet kan den kanskje godkjennes. Han vil ikke handle på Elkjøp på Carl Berner fordi folka som driver rundt der er narkomane, folka som jobber der er er narkomane, folka som handler der er narkomane og at de har dårlig utvalg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hehe, bra. Jeg kan forøvrig skrive under på at det er en utrolig stygg butikk. Mange slitne alkiser som vanker rundt der også. Hvorfor hadde Tore håndklær i baksetet på Mercedesen sin? (Dette kom fram i en av RR-dokumentarene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå