Sanchez_ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Fortell meg hvilken måned hver av resepsjonistene har bursdag i. Kembo-poeng hvis man klarer datoene også. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg vet at Tore har i november og Bjarte i juli. Steinar tar jeg en råkjangs på mars. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Siden du er den enste som har sagt noe, gir jeg deg det nye spørsmålet. Men Steinar har bursdag i februar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg husket bare Tore som har i november (samme som meg). Bjarte sin hadde jeg aldri klart, da han har bursdag utenfor sendetiden. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Siden ingen har satt igang nytt spørsmål tar jeg et. Hvorfor fikk Steinar kallenavnet "Bollekongen"? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Han vant bollespisekonkurransen tre (?) år på rad i speideren. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Korrekt, han fikk den da han suverent vant den første bollespisekonkurransen han var gammel nok til å delta i. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fullfør dilemmaet: "penis i panna, eller..." Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hva er det Bjarte liker å gjøre med ostepoppen før han spiser den? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 La den ligge fremme i skålen et par dager? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Den får du. Han liker å la de ligge fremme over natten, slik at de blir litt mykere. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Mulig denne har blitt tatt før, men hva menes med "pesto" i Fleipolini eller faktorama-sammenheng, og i hvilken situasjon mener Tore at man bør gjøre dette? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Å løpe baklengs. Oppgaven var vel å finne opp en ny betydning for pesto. Det minner meg for øvrig om at jeg glemte å kjøpe pesto til middagen i dag, takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Haha, bare hyggelig. Men altså... Tore kom samtidig med et eksempel for når man kunne dra nytte av å løpe pesto. Det er den jeg er ute etter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hmm, det var verre. Jeg husker de diskuterte fordelen med å kunne løpe baklengs raskt, og da var det at om noen angrep deg så kunne du bare spurte bakover, i stedet for å måtte snu deg først. Noe i den duren? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hmm, nei Tror det var Steinar som spurte når det var nødvendig å løpe baklengs siden det går raskere å løpe vanlig, og da kom Tore med en situasjon man kommer seg ut av ved å gjøre nettopp det. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ettersom det døde litt ut her kan jeg ta opp leken igjen Her kommer en litt vanskelig: Hva skulle navnet på Bjartes fiktive helaftens show på latter være? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hvis noen lurte, var dette det jeg var ute etter: Dersom du er på rømmen fra politiet på et åsted, kan du løpe pesto. Da vil jo politiet løpe motsatt vei, og du kommer deg unna. Endret 18. februar 2014 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå