knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Siden Jakoozie ikke svarer, så godkjenner jeg svaret ditt SS! Klin til med et nytt spørsmål. Endret 17. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Knall Bjarte er som kjent gallionsfigur, Steinar og Tore ville at gallionsfiguren skulle ha noe i iallefall en sending. Er det noen som husker hva de ville at han skulle ha? Hint: det er rr vi snakker om her Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg mener at de ville at han skulle være naken, men det er ikke det du tenker på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg mener at de ville at han skulle være naken, men det er ikke det du tenker på? Absolutt på rett spor her Mulig denne var noe vel smal, så kommer med et ganske så avslørende hint. Det er mer en tilstand på en kroppsdel Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde tenkt til å gjette på at de ønsket at han skulle ha en ereksjon. Stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Så klart er det riktig! Din tur Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Sjølvsagt! Hva er Erik Sagens kallenavn på Bjarte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Sjølvsagt! Hva er Erik Sagens kallenavn på Bjarte? Hmm, er ikke Steinar du mener da? Sliter litt med å huske kallenavnet til Bjarte Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Erik Sagen kaller Bjarte for (...) fordi han mener at de er så like. Flere hint gir jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hahaha, denne må nok gå til noen andre Mangler en del av de eldste sendingene Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Sjølvsagt! Hva er Erik Sagens kallenavn på Bjarte? Han kaller Bjarte for Dr. Watson. Helt sikker på at dette er riktig, så jeg går videre med et nytt spørsmål. Hva ble testet da Radioresepsjonen var vikarer for Hallo i Uken på P2, og for å gjøre det ekstra vanskelig; hva ble scoren målt i? Endret 17. januar 2014 av Oyre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Stemmer det, hørte Steinar sa at Bjarte lignet på Dr. Watson senest på morgenen i dag. Var vel Dr. Watson og drygolinmannen som ble nevnt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Litt OT kan jeg anbefale Sherlock, og ikke kun fordi Bjarte er helt lik Dr. Watson. Sendingen hvor de vikarierte for Hallo i Uken har jeg faktisk ikke hørt, tror ikke den ligger i giga-podkasten. Noe sted den kan lastes ned? Jeg må si pass på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ble ikke det sagt hva de testet i en RR-sending da? Husker det bare ikke :/ Knipsolini: Mener du filmene eller TV-serien? TV-serien er iallefall fet! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Sendingen hvor de vikarierte for Hallo i Uken har jeg faktisk ikke hørt, tror ikke den ligger i giga-podkasten. Noe sted den kan lastes ned? Jeg må si pass på det spørsmålet. Om den ikke ligger der så tviler jeg på at den er tilgjengelig. Kan se gjennom mitt eget arkiv senere og se om jeg har den. Var i utgangspunktet redd for at spørsmålet ble for lett, derfor ble det todelt, men dersom det blir for vanskelig kan det siste spørsmålet sløyfes. Endret 17. januar 2014 av Oyre Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Jeg snakker om TV-serien SS. Så akkurat ferdig den fjerde episoden, har ikke sett filmene. Si i fra om du finner den Oyre, tror det er den eneste RR-sendingen jeg ikke har hørt. Endret 17. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 OT: Går en episode på NRK nå. Oyre: Tror det er ganske mange her på forumet som er keen på den sendingen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Fordi han hater livet? Det er en del av emokulturen? Fordi han ikke har et mannlig forbilde? Sorry for sent svar, har ikke deltatt i så mange tråder av denne typen før. Nå har jo konkurransen gått videre, men for å være pirkete er det ikke helt rett det du skriver. Spencer sier gjentatte ganger at han skader seg selv fysisk for å overdøve den mentale smerten han påføres av å leve i vår mørke, triste vwrden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Aha, lærer noe nytt Kan de ha testet portvin eller noe sånt? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Portvin stemmer. Kan la den gå videre til deg. For øvrig ble det gitt score på en skala fra 1-100 fioliner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå