Skurupu Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hvem var produsent på det fiktive talkshowet 'Torsdag kveld med Steinar Sagen'? Endret 5. februar 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Bjartolini Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Stemmer! Hva heter sushi-kokken som var med i flere episoder av Radioresepsjonen på TV? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Saigo Sato Hvordan fikk Bjarte kallenavnet Baby Ananas? Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hehe, den husker jeg. Det var i forbindelse med hans mange turer til Bulgaria(?), der han ofte besøkte samme pizzasjappe. Minste størrelse på pizzaen der, ble vel kalt 'baby' i stedet for 'liten'. Og alt Tjøstis bestilte der var Baby Ananas? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg velger å godkjenne den, sånn jeg også husker historien. Så får jeg ta en kule om det er feil. Kjør nytt spørsmål du JC! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg kjører nytt spørsmål. I slutten av 2007 fikk Radioresepsjonen en ny sendeflate, og har siden den gang blitt sendt to timer hver mandag til torsdag. Det var en spesiell hendelse som førte til at RR fikk ny sendetid midt i sesongen. Hva hadde skjedd? Endret 4. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Mina fikk sparken for å ha snakket dritt om ledelsen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hun skjelte ut P3, og spesielt produsenten, da programmet hennes fikk tekniske problemer! Men det er fisespikkeri, jeg godkjenner det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Da Steinar var på ultralyd første gang fant han opp en unskylndning fordi han ikke var klar til å fortelle om graviditeten offentlig enda. Hvor var det Tore og Bjarte sa Steinar var den dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 At han var i USA for å ta en pinisreduksjon? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 På førpremieren av Avatar! Morsomt å høre Steinar i sendingen neste dag hvor han prøver å gi en full anmeldelse av en film han ikke har sett, samt Tore og Bjarte som gjør sitt ytterste for å sette han fast. Hvorfor hater/hatet Tore å snakke om hunden sin Biggie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hahaha, dato? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Dato for da Steinar snakket om Avatar, eller dato for da Tore forklarte hvorfor han ikke vil snakke om Biggie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Dato for da Steinar snakket om Avatar Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Dato for da Steinar snakket om Avatar 16.12.2009. Skremmende hvor god Steinar er til å lyve, vi kan bare mistenke hvor mye han har løyet om tidligere. E: Spørsmålet som venter på besvarelse er altså: Hvorfor hater/hatet Tore å snakke om hunden sin Biggie? Endret 4. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Takketakk Har vel hatt det spørsmålet før, kom da frem til at han ikke ville bli oppfattet som en hundeperson Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Åja... baklager. Blir nok en del gjentakende spørsmål etter hvert som sideantallet vokser. Du får kjøre et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jaja, det var til glede for nye quizdeltakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hehe, da sitter det ekstra godt til neste gang Tja, hvis jeg sier: "Bjarte, Tore og et par Rayban Caravan" hva er historien? Vet det har blitt laget en nettsak på det, men vet ikke om det har blitt tatt opp på luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå