Laila - Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hei, Laila. Spennende og stemningsfullt bilde, - både på grunn av det dramatiske skogspartiet og det, mørke, mystiske grønnskjæret ! Det minner mye om scener fra Peter Jacksons filmtrilogi om "Ringenes herre", og det er et stort kompliment ! (Jeg så forresten på bildene dine av skarv, - jeg synes de er blant de aller beste som er presentert på Akam ! ). Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Hei, Laila. Spennende og stemningsfullt bilde, - både på grunn av det dramatiske skogspartiet og det, mørke, mystiske grønnskjæret ! Det minner mye om scener fra Peter Jacksons filmtrilogi om "Ringenes herre", og det er et stort kompliment ! (Jeg så forresten på bildene dine av skarv, - jeg synes de er blant de aller beste som er presentert på Akam ! ). Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert Har mange undringer rundt dette bildet. Det er jo veldig rotete. Er veldig glad for at du oppfattet en stemning i bildet av mørke og mystikk, for det er det jeg ønsket å få frem. Selv om det selvsagt er opp til enhver, Skulle også vært en scrollefunksjon i redigeringsprogram, for når jeg scroller her så kan det se ut som om det hadde vært lurt med et kutt i toppen. Vet ikke om det er interessant for noen, men kanskje noen har nytte av disse tankene Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kjempeflott komposisjon dette her, dramatisk grønnskjær som understreker noe hos den som har tatt bildet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Spennende bilde som jeg liker godt!! Trolsk stemning i dette..... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Kjempeflott komposisjon dette her, dramatisk grønnskjær som understreker noe hos den som har tatt bildet. Tusen takk Jarle for hyggelig og litt tankevekkende tilbakemelding Spennende bilde som jeg liker godt!! Trolsk stemning i dette..... Hilsen Tove Tusen takk Tove! Hyggelig at du liker det og finner en stemning i det Endret 17. januar 2014 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg