Gå til innhold

Loneliness

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forrige uke er egentlig en grov løgn ettersom jeg kompierte bildeteksten fra det forrige løvbildet jeg la ut, men la gå poenget var nå i hvrtfall at her nord var det ekstremt tidlig hvit bakke i år. I tillegg er det knapt trær på øya jeg bor og dermed blir det i grunn lite løv...

Angående kvisten så er jeg glad du nevner den for selv var jeg i sterk tvil. Jeg har en tid gjort noen forsøk med å inkludere et element i bildet i tillegg til hovedmotivet som er "synbart"/trekker noe oppmerksomhet. Grunnen er at jeg synes det gjør at blikket gjerne vandrer litt mer i bildet. Jeg synes ofte at å plassere de diagonalt fungerer bra. Du ser det "åpenbare motivet" med så bar måååå øynene bort å se på det andre før de kommer tilbak igjen osv..

Kvisten her bryter i så måte med min normalplassering og jeg vært en del frem og tilbake om jeg skulle dempe den eller ikke, men syntes den skulle få et forsøk...

Innspill av den typen du her kommer med er derfor veldig nyttig for meg. Takk for at du tok deg tid, Erik!

Lenke til kommentar

Alt som beskriver din opplevelse av bildet er i grunn nyttig for meg, men jeg har stor forståelse for at man ikke ordlegger sin komplette opplevelse av ethvert bilde her inne - da hadde man ikke fått gjort mye annet om dagen... (selv om antallet bilder pr døgn her nuh er såpass lavt at det nesten hadde latt seg gjøre...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...