Gå til innhold

nytt headsett til rundt 600 - 700 kr

igxx

Anbefalte innlegg

Plutselig spratt noe av plastiken av på mitt nåværende g35, og orker ikke å sende det inn til komplett bare for at de skal si nei og jeg må betale 250 kr.

Så tenkte det vare på tide med nytt :)

Tenkte egentlig på et nytt g35, men så lurte jeg om det var noen alternativer, har også sett på: CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset

Videoannonse
Annonse

Den beste surrounden og lydkvalitet får du ved å gå til innkjøp på et par "musikk" hodetelefoner med god soundstage og et lydkort/eksternt lydkort med CMSS-3D eller Dolby Headphones/Dolby Digital Live.

Til den prisen du ser på, liker jeg å anbefale Creative Aurvana Live! eller Denon AH-D1100 med ekstern mikrofon og et billig lydkort.

• Liker 2

Den beste surrounden og lydkvalitet får du ved å gå til innkjøp på et par "musikk" hodetelefoner med god soundstage og et lydkort/eksternt lydkort med CMSS-3D eller Dolby Headphones/Dolby Digital Live.

Til den prisen du ser på, liker jeg å anbefale Creative Aurvana Live! eller Denon AH-D1100 med ekstern mikrofon og et billig lydkort.

Dette kan jeg ikke være mere enig i! Hadde akkurat samme mening som deg igxx i høst, men når jeg fulgte rådene (og kjøpte Creative Aurvana Live! og Creative sound blaster SE) ble jeg mektig imponert! Lydkvaliteten var i ett helt annet univers i forhold til det jeg var vant til med ett "gaming" headset.

Endret av maftrix
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...