Gå til innhold

nytt headsett til rundt 600 - 700 kr


igxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp noe skikkelig,billigste ordentlige jeg kommer på er Sennheiser 360G4ME.

 

Glemte å si at jeg skulle bruke dem til gaming, og siden er det ikke er surround, er jeg ikke så veldig interessert, spiller en del spill på ganske høyt nivå, og surr er meget viktig da.

Lenke til kommentar

Den beste surrounden og lydkvalitet får du ved å gå til innkjøp på et par "musikk" hodetelefoner med god soundstage og et lydkort/eksternt lydkort med CMSS-3D eller Dolby Headphones/Dolby Digital Live.

 

Til den prisen du ser på, liker jeg å anbefale Creative Aurvana Live! eller Denon AH-D1100 med ekstern mikrofon og et billig lydkort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den beste surrounden og lydkvalitet får du ved å gå til innkjøp på et par "musikk" hodetelefoner med god soundstage og et lydkort/eksternt lydkort med CMSS-3D eller Dolby Headphones/Dolby Digital Live.

 

Til den prisen du ser på, liker jeg å anbefale Creative Aurvana Live! eller Denon AH-D1100 med ekstern mikrofon og et billig lydkort.

Dette kan jeg ikke være mere enig i! Hadde akkurat samme mening som deg igxx i høst, men når jeg fulgte rådene (og kjøpte Creative Aurvana Live! og Creative sound blaster SE) ble jeg mektig imponert! Lydkvaliteten var i ett helt annet univers i forhold til det jeg var vant til med ett "gaming" headset.

Endret av maftrix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...