Niklasp Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ny video viser hvordan en større Apple-telefon kan se ut.Se det nye iPhone 6-konseptet Lenke til kommentar
Populært innlegg tomatotomato Skrevet 16. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2014 Sukk... blir ikke folk lei av disse "konseptvideoene" av såkalte rykter som blir spydd ut hele tiden? Samme mølet år etter år... 10 Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Denne så egentlig veldig kul ut, men likte ikke helt plasseringen av kameraet og blitzen. Ellers et bra konsept, liker å se sånne videoer Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det må jeg si var heftige greier! Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er det egentlig noen indikasjoner på at Apple eller andre selskaper tar utgangspunkt i slike konseptmodeller når de utvikler en ny telefon? Virker som om slike konsepter er mer ønsketenking fra folk som ikke har noe med den virkelige prosessen å gjøre. Rykter basert på lekkasjer er én ting, men dette blir mer... "dette er hvordan neste kan iPhone se ut... hvis Apple bestemmer seg for at dette er hvordan neste iPhone skal se ut". Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med den informasjonen. Kanskje noen av dere som uttrykker begeistring for slike konseptmobiler kan forklare hva dere synes er interessant med dem? 2 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Dette var jo egentlig helt meningsløst så lenge Apple selv ikke har laget konseptet... Fanfiction i beste fall? 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Og jeg som hadde håpet å få plass til 7 rader med apper på hjemskjermen på min neste iPhone Endret 17. januar 2014 av TXD1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg