Runcie Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen som har dette abonnementet? Ser jo greit ut, med stor datamengde til lav pris. Wimp betaler jeg jo uansett en liten hundrings for, i tillegg til mitt chessabonnement til 199, så det virker som om jeg får mer data i dette abonnementet, til samme pris. Det er ikke ubegrenset på tale/sms, men det blir ikke et problem. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg har dette abonnementet og er veldig fornøyd. Hadde Komplett M+ fra før så byttet bare og betaler samme mnd.-pris. Har i tillegg fått noen tilbud fra Telenor med mer data så har sluttet å tenke på databruk da jeg enda ikke har klart å bruke det opp :-P Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har dette abonnementet og er veldig fornøyd. Hadde Komplett M+ fra før så byttet bare og betaler samme mnd.-pris. Har i tillegg fått noen tilbud fra Telenor med mer data så har sluttet å tenke på databruk da jeg enda ikke har klart å bruke det opp :-P Flott flott! Og WiMP-versjonen er en vanlig fullversjon uten spesielle begrensninger? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Flott flott! Og WiMP-versjonen er en vanlig fullversjon uten spesielle begrensninger? Det stemmer. Er ikke HiFi-varianten av abonnementet. Men fungerer fint offline og er helt uten begrensninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå