Th0mas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har satt opp et lite LAN med 3 maskiner gjennom en router. Det rare er at når vi spiller cs over internett lagger jeg mye mer enn de andre. Jeg er ikke inne på kazaa og drar ikke over filer. Hvorfor? Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har satt opp et lite LAN med 3 maskiner gjennom en router. Det rare er at når vi spiller cs over internett lagger jeg mye mer enn de andre. Jeg er ikke inne på kazaa og drar ikke over filer. Hvorfor? Rates. rate, cl_updaterate og cl_cmdrate Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 latency har vel ikke noe med rates å gjøre? har det noe å si hvilken slot på routeren jeg er tilkoblet? jeg står som nr. 1 Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 klar over at jeg bumper, men siden LANet bare varer et døgn, så bør det vel gå for denne gang... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 nå har jeg prøvd "alt". skifta nettverkskort, tp og slot på routeren, men jeg lagger fortsatt dobbelt så mye som de andre... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Vær så snill da. Dritkjett å sitte på LAN uten å kunne spille over internett... Noen forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg