Arodem Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fettsuging og skjønnhetskirurgi møtte brukerstorm på Twitter..Barnespill om plastisk kirurgi ble fjernet fra App Store og Google Play Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 er det så rart?? er det ikke nok med at det eksisterer siltynne fyrstikkdamer i moteblader og lignende, så skal man nå i tillegg lære folk som er usikre på sitt utseende (utgjør sikkert 99% av den unge befolkningen) at det er noe som heter plastisk kirurgi?! Utviklerne burde i tillegg også blitt sparket i tryne spør du meg (godt jeg ikke sitter med den makten)... 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Beskrivelsen til appen: "This unfortunate girl has so much extra weight that no diet can help her. In our clinic she can go through a surgery called liposuction that will make her slim and beautiful. We'll need to make small cuts on problem areas and suck out the extra fat. Will you operate her, doctor?" Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Dette er et rimelig usmakelig "spill". Har 2 jenter på 6 og 10 år. Er glad jeg har satt restriksjoner og passord på nettbrett så de ikke får lastet ned alt mulig ræl. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Er dette spillet alvorlig ment? Virker nesten som satire på beskrivelsen. AtW Endret 16. januar 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå