landaask Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Jeg har en samsung galaxy s4 som plutselig bare slår seg av, og deretter re-starter seg selv, og så slår den seg av igjen alltid rett før jeg får opp skjermen hvor jeg skal trykke pin-koden, og så re-starter den igjen.. så holder den på sånn til jeg tar ut batteriet. Den slår seg av når jeg bruker den, jeg har ikke opplevd at jeg skal bruke den og den er av. (med mindre den har gått tom for strøm så klart) Normalt sett starter den greit med en gang jeg har hatt batteriet av, men noen ganger virker det som om batteriet må være utav en stund. I natt har den lagt uten batteri hele natten, og problemet oppsto med en gang jeg startet den på nytt i mårres. Etter ca 5 forsøk holdt den seg på.Er dette et problem som kan fikses? er det batteriet, eller telefonen som er gale? Mobilen ble kjøpt ny juli 2013 på lefdal.. Endret 16. januar 2014 av myhken Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Sjekk serienummeret på batteriet ditt. Samsung har problemer med noen type batterier. Serienummer som starter på BD har ofte problemer. Buler batteriet ditt utover? Endret 17. januar 2014 av Magnusha Lenke til kommentar
landaask Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Ja batteriet begynner med BD. Når jeg sammenligner batteriet med et annet helt make batteri fra samme type tlf så kan det se ut til at mitt batteri buler litt... batteriet er også generelt dårlig. Må lades ofte. Det hender at tlf viser f.eks 5% etter bruk, og en stund etter den har lagt uten bruk er den f.eks 15%.. er det normalt? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Nei, kontakt Samsung og få nytt batteri. Vær forsiktig ved lading før du får nytt (vær obs om det blir varmt) Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Nei, kontakt Samsung og få nytt batteri. Vær forsiktig ved lading før du får nytt (vær obs om det blir varmt) Du får ikke nytt batteri om du kontakter Samsung. Får bare beskjed om å sende inn hele telefonen. Om noen vet om en måte å få nytt batteri uten å måtte sende inn telefonen så vil jeg gjerne vite det. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Når jeg sammenligner batteriet med et annet helt make batteri fra samme type tlf så kan det se ut til at mitt batteri buler litt... Ta backup, og send inn telefonen asap. Om batteriet buler, er sjansen stor for at det kjem til å eksplodere etter kvart. Lenke til kommentar
landaask Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 takker! Jeg har kontaktet lefdal - hvor jeg kjøpte den. Før høre hva de sier.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du trenger ikke sende inn hele telefonen. Jeg sendte kun batteriet i posten og fikk nytt når det var mottatt og sjekket at det var defekt. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du trenger ikke sende inn hele telefonen. Jeg sendte kun batteriet i posten og fikk nytt når det var mottatt og sjekket at det var defekt. Hvem sendte du batteriet til? Samsung eller der du kjøpte telefonen? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg kjøpte den på Multicom. Sendte den til mCare for sjekk, da jeg fikk beskjed om det fra Multicom. Vet ikke om dette er kun Multicom sin reperatør eller om det er Samsung som bestemmer det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Samsung har sendt ut nye rutiner om håndtering av de deformerte batteriene og forhandlere skal nå ha mulighet til og bytte deformerte S4 batterier over disk. Problemet er at det er veldig begrenset antall bytter forhandlerne har mulighet til og bestille opp og utføre pr måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå