Pastor Lorentzen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 I Stone Age kjemper opp til fire spillere om å utvikle sin steinalderstamme mest mulig.Anmeldelse: Stone Age Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Herlig dere har endelig startet med brettspill jeg har ikke forstått hvorfor dere ikke har gjort det før. Jeg har ikke spilt stone age men fra hva jeg har hørt er det et bra spill men relativt enkelt 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Stone Age er absolutt en flott gateway til worker placement, en sjanger som kan være litt tung å komme inn i grunnet alle valgene man har i hver fase. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Game of thrones brettspillet er en klassiker som de fleste som liker brettspill bør utsettes for. Sjekk det ut hvis dere ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Dette spilte jeg for første gang i jula. Var enkelt å lære, og jeg hadde det veldig morsomt. Anbefales Forøvrig topp at gamer.no også anmelder brettspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 jeg hadde hatt det det hvis det ikke hadde vært at det er ingen som vil spille sånne type spil med meg, foreldrene mine liker dem ikke, de kaller dem for kompliserte. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Veldig bra med slike anmeldelser! Er svært glad i brettspill selv, men har problemer med å få folk til å spille, da det enten tar for lang tid, eller at reglene er for kompliserte. Har ikke spilt Stone Age, men kan i tillegg anbefale to (formentlig) enda enklere og kjappe spill, nemlig Carcasonne og Aqua Romana. Endret 16. januar 2014 av aphelion3 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Game of thrones brettspillet er en klassiker som de fleste som liker brettspill bør utsettes for. Sjekk det ut hvis dere ikke har gjort det allerede. Game of Thrones er jo et veldig tungt og langt spill, som dessuten ikke har noe til felles med Stone Age gameplay-messig. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 lol brett spill var gøy når en av 7 år i 1992 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 lol brett spill var gøy når en av 7 år i 1992 ... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Game of thrones brettspillet er en klassiker som de fleste som liker brettspill bør utsettes for. Sjekk det ut hvis dere ikke har gjort det allerede. Game of Thrones er jo et veldig tungt og langt spill, som dessuten ikke har noe til felles med Stone Age gameplay-messig. Det er ikke særlig tungt. Har lært det vekk til brettspill-newbies. Grunnen til at jeg nevnte det her var at de i facebook-posten spurte om hvilke spill de burde ta en titt på senere. Tenkte ikke over at det samme spørsmålet ikke var stilt i anmeldelsen. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bra spill som er lett å sette seg inn i. Fin inngangsport for å få noen glad i brettspill. Lenke til kommentar
Johste Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Anbefaler forbidden desert! Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Power grid, Ora et Labora, London eller Age of Industry er fine middels komplekse spill å teste. Hvis man vil prøve seg på noen ordentlige hjernesmeltere kan man teste 1830 eller Phil Eklunds High Frontier (Med utvidelsen) Lenke til kommentar
Alais Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Vil også bare slenge meg på og si at det er kjempegøy at Gamer også nå tar for seg brettspill! Godt jobba! Har dessverre ikke fått prøvd Stone Age, men det virker bra! 1 Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Fantastisk at dere har begynt å anmelde brettspill! Håper å se mer av dette fremover! (hva med å anmelde Age of Empires-brettspillet? Det er fantastisk!) Lenke til kommentar
Syter Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Savner det originale Civilization, jeg. Noen som vet om det fremdeles er til å få tak i? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Savner det originale Civilization, jeg. Noen som vet om det fremdeles er til å få tak i? Bare annenhånds. Du kan finne mange som selger på boardgamegeek.com. Ikke så galt dyrt heller. Skal du ha ad.civ er det en annen historie... 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Fantastisk at dere har begynt å anmelde brettspill! Håper å se mer av dette fremover! (hva med å anmelde Age of Empires-brettspillet? Det er fantastisk!) Synes det er lite vits i å anmelde spill som det er nærmest umulig for folk å få tak i. Hvertfall mens dette segmentet er såpass nytt. De bør i første omgang fokusere på spill som fortsatt er i produksjon og fås i butikker uten at det koster en høvding eller to. Endret 20. januar 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Fantastisk at dere har begynt å anmelde brettspill! Håper å se mer av dette fremover! (hva med å anmelde Age of Empires-brettspillet? Det er fantastisk!) Synes det er lite vits i å anmelde spill som det er nærmest umulig for folk å få tak i. Hvertfall mens dette segmentet er såpass nytt. De bør i første omgang fokusere på spill som fortsatt er i produksjon og fås i butikker uten at det koster en høvding eller to. Det er jeg forsåvidt enig i, men har i så fall gått glipp av at Age of Empires (brettspillet) har gått ut av produksjon? Fikk det til jul i fjor, og det var kjøpt nytt. Det er riktignok ikke gitt ut på norsk så vidt jeg vet, og vi bestilte det fra England, og tror det selges fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå