AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hei! Jeg har nettop hatt en operasjon som heter frenuloplasty som går ut på å forlenge strengen som er under penishodet, jeg hadde denne operasjonen fordi jeg klarte å slitne denne strengen under sex og i tilegg så har den vært ganske stram. Jeg kom hjem for ca 30 minutter siden og lurere egentlig bare på om noen andre her på forumet har hatt denne operasjonen. Jeg fikk veldig lite informasjon på sjukehuset og det var vanskelig å spørr om noe som helst siden både doktoren og sjukepleieren var utelandske og snakket dårlig norsk. Det jeg lurer på er: 1. Når skal jeg ta av bandasjen (papir som er festet med teip, lol) ? 2. Når kan jeg dusje? 3. Når kan jeg drage bak forhuden for å så vaske i dusjen? 4. Burde jeg rense under forhuden med noe, som for eksempel såpe elns? 5. Jeg har hørt noe om å strekke på forhuden etter operasjonen for å unngå at det skal bli for stramt igjen, stemmer dette og når burde jeg begynne med dette? Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 3b6dd...4bd Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er du OK stødig i engelsk? Mye info her: http://www.wikihow.com/Prepare-for-and-Recover-After-a-Frenuloplasty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå