Morten HS Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 LG lanserer i disse dager hele 6 nye mobiler tilpassset den nordiske markedet.. http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2700 mange fine mobiler her, spesielt P5 som har Blåtann. Det rare med med LG mobilene er att de har kamera plasset på siden (!) og ikke bak som de andre modellene har.. Morten HS som er lysten på P5 Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 noen som har noe som helst peiling på når P5 kommer i butikkene og hva den vil koste??? :-? :-? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 LG lanserer i disse dager hele 6 nye mobiler tilpassset den nordiske markedet.. http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2700 mange fine mobiler her, spesielt P5 som har Blåtann. Det rare med med LG mobilene er att de har kamera plasset på siden (!) og ikke bak som de andre modellene har.. Morten HS som er lysten på P5 Jaaaaaaaaaaaaaa............. LG=Lucky Goldstar. Den dag jeg har en LG-mobiltelefon..... da slutter jeg å ringe..... Jeeeeeez, for et jallamerke.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jaaaaaaaaaaaaaa............. LG=Lucky Goldstar. Den dag jeg har en LG-mobiltelefon..... da slutter jeg å ringe..... Samma her!! Hva er det dem tenker på? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har hatt mange LG produkter jeg, har aldri hatt noe negativ erfaring med dem. Go LG! Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 LG er jo et av de største merkene i østen, Hvorfor er det et Jallamerke???? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 LG er jo et av de største merkene i østen, Hvorfor er det et Jallamerke???? Er det ikke sånn at LG er det samme merket som en annen produsent, bare at det har fått det merkenavnet for at de skal kunne selge det billigere. Om det er Panasonic ell noe ? De bruker samme komponentene og sånn. Mener å huske at han sa noe om det når vi kjøpte tv'n vår. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det ikke sånn at LG er det samme merket som en annen produsent, bare at det har fått det merkenavnet for at de skal kunne selge det billigere. Om det er Panasonic ell noe ? De bruker samme komponentene og sånn. Mener å huske at han sa noe om det når vi kjøpte tv'n vår. husk på at det er LITT forskjell imellom en tv og mobil da... trenger ikke være at de samarbeider... men det er jo sånn at de fleste selskap har like deler.... se bare på data verderen... bare pentium eller amd osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå