Nilsen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Lar deg lytte så mye du vil, uten å betale.Nå fjerner Spotify gratis-sperren Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kall meg gjerne kjip og gjerrig, men jeej 3 Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Eller så kan du kjøpe unlimited til 49,- om du ikke trenger å bruke det på mobil/offline og vil slippe reklame. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Flott, Spotify! Jeg kommer fortsatt til å betale for å slippe reklamen, få høyere lydkvalitet, muligheten til å laste ned musikken på min mobil og ikke minst ha Spotify på Sonos-systemet. Ikke glem muligheten til å "browse" sjangere, følge artister og enkelt opprette en "radiokanal" basert på favoritter. Har vært med siden starten (slutten av 2009?) og syns Spotify bare blir bedre og bedre. 8 Lenke til kommentar
T@ngoTerje Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen? 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tror jeg dropper Unlimited abonnementet mitt. Har ikke noe imot reklame. Kjøpte Unlimited pga tidsbegrensingene selvsagt. Lenke til kommentar
furion Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen? Det er en instilling på telefonen, om du starter en sang så trykker du på sangen nede i hjørnet, sånn at "sangen" tar hele skjermen. Oppe til høyre i dette nye bildet har du 2 ikoner, som da er shuffle og repeat. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Så de går tilbake til slik gratis abonnementet var tidligere?! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Har spotify inkludert i abonomentet mitt, men hadde lett betalt 99,- i måneden for og slippe reklame. 1 Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 99 kr... hvorfor betale det når man kan få Netflix og HBO for 79 kr... Lenke til kommentar
oddebolt Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen? skal være samme interface på android som i IOS, har hatt begge selv og følte ikke at jeg manglet noe hos verken den ene eller den andre.. så mener det skal være helt "normal" avspilling Lenke til kommentar
desverre Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 99 kr... hvorfor betale det når man kan få Netflix og HBO for 79 kr... Hallo spotify er musikk mens Netflix og Hbo er film og serier. Det er 2 forskjellige ting det! 6 Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 99 kr... hvorfor betale det når man kan få Netflix og HBO for 79 kr... 99 kr for "nesten" all musikk, mot 79 kr for et lite utvalg tv/film. Jeg hadde gledelig betalt noen hundrelapper i måneden for netflix dersom den hadde vært like god for tv/film som spotify er for musikk. 9 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Har spotify inkludert i abonomentet mitt, men hadde lett betalt 99,- i måneden for og slippe reklame. Bytt til et rimeligere mobilabonnement og betal for spotify da vel. Du finner sannsynligvis abonnementer som er rimeligere og som inkluderer mer data enn det du har nå - slik at du sparer noen kroner i måneden. Jeg hadde Netcom med "inkludert spotify i prisen", men når jeg bytta abonnement til en annen leverandør ble det totalt sett rimeligere pluss at jeg plutselig hadde dobbelt så mye datatrafikk å boltre meg med. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Jeg betaler 149,- i mnd for ubegrenset bruk av tale/sms/mms og 6,5GB data, da har jeg også spotify inkl. Endret 16. januar 2014 av Cpt Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Synes virkelig at folk kan ta seg råd til å kjøpe et Spotify-abonnement hvis de bruker tjenesten jevnlig. Hvis alle ønsker å få alt gratis vil hele systemet før eller senere gå i grus. Spotify går fortsatt med et dundrende underskudd. På et eller annet tidspunkt må dette få sine konsekvenser, hvis Spotify ikke klarer å snu underskuddet til fortjeneste. Ergo, folk bør ta seg råd til å støtte en slik genial tjeneste. Endret 16. januar 2014 av Mac_31 5 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg betaler 149,- i mnd for ubegrenset bruk av tale/sms/mms og 6,5GB data, da har jeg også spotify inkl. Hvilket abonnement og prismodell er det da? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Gjennom jobb. Netcom. Det er et privatabonoment, men jeg har et ambassadør abonnement. Endret 16. januar 2014 av Cpt Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Meh, google play musc all access ftw! Billigere (for betalversjonen selvsagt) og så får du tilgang på mobil uten kostnadsøkning Endret 16. januar 2014 av dabear Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Betaler gladelig for spotify, en av de tjenestene som virkelig gir deg det du betaler for 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå