TST Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Rad Crew-vertene avslører hva de ser frem til i år.Podkast: Rad Crew #156 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Veldig bra episode. De Pre Alpah spillene som jeg har kjøpt og liker er: Gnomoria Starbound Timber and Stone Dayz Kenshi Alle disse spillene er kjempebra og fungerer helt fint. Her er de som jeg har og ikke har så mye og gjøre i enda. men litt morsom. Starforge Castle Story Folk Tale Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Veldig bra episode. De Pre Alpah spillene som jeg har kjøpt og liker er: Gnomoria Starbound Timber and Stone Dayz Kenshi Alle disse spillene er kjempebra og fungerer helt fint. Her er de som jeg har og ikke har så mye og gjøre i enda. men litt morsom. Starforge Castle Story Folk Tale Takk realzi Starforge har jeg prøvd men skjønte meg ikke helt på det. Av alle Early Access-spill der ute akkurat nå er det Starbound som virker kulest syns jeg selv. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Dark Souls 2 Starbound Prison Architect 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Finner ikke denne episoden på Soundcloud??? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Finner ikke denne episoden på Soundcloud??? Sjekk igjen om noen minutt! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Starforge har jeg prøvd men skjønte meg ikke helt på det. Av alle Early Access-spill der ute akkurat nå er det Starbound som virker kulest syns jeg selv. De som lager Starforge har laget et alt for stort prosjekt, hadde det ikke vært for early alpha hadde de ikke overlevd, dette spillet har jeg null tro på, men visst de holder ut i 2 år så blir det basicly Halo + Minecraft. Starbound er et fullverdig spill. det eneste de gjør nå er og utvide crafting og legge til flere bosser . Endret 17. januar 2014 av Realzi Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Infidels! Sly-spillene er blant de beste spillene fra den sjette konsollgenerasjonen, og mye bedre enn Infamous! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Infidels! Sly-spillene er blant de beste spillene fra den sjette konsollgenerasjonen, og mye bedre enn Infamous! Jeg pleier vanligvis å foretrekke fargerike plattformspill men Sly har aldri appellert så mye til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå