Arodem Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå ligner den mer på vanlige kontrollere.Valve har gjort nye endringer på Steam-kontrolleren Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look) Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja Endret 16. januar 2014 av Dipso Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 ja no gikk det den veien høna sparket med den her kontrolleren også... hundre forskjellige produsenter av steambox og priser over pipa. valve mangler totalt retning sans for sine produkter. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 ja no gikk det den veien høna sparket med den her kontrolleren også... hundre forskjellige produsenter av steambox og priser over pipa. valve mangler totalt retning sans for sine produkter. Eneste produktet som er deres er kontrolleren, som ikke er ferdigutviklet. At det er "hundre" forskjellige produsenter av Steambox er meningen 3 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look) Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Selve designet på steamboxen og kontrollern ser helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look) Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik. Han sa at det hadde gitt mer mening. Ikke at det er slik. Jeg er forsåvidt 100% enig med han. Touch pad for å se seg rundt og analog spak for å bevege seg høres perfekt ut. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik. Jeg mente hva som ville være en bedre løsning. Ikke hvordan den blir. Mange som har sagt at å styre bevgelse med touch var rart, men at look var veldig bra. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Selve designet på steamboxen og kontrollern ser helt forferdelig ut.Da har du ikke forsått hva en Steam Machine er. Det er ikke én Steam Machine, Steam Machines er et navn som Valve lisensierer ut til hvem som helst, Dell, HP, Komplett osv. Hver av disse kan designe sine Steam Machines til å se ut som hva som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå