Normac Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke for lagret filer med lange filnavn fra min arbeidsstasjon til en OSX server. Det går greit via ftp. :oops: Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 I OS9 var det en 31 eller 32 (eller noe)-bokstavers grense på filnavn. har lagt merke til at det henger litt igjen i noen programmer... Hva slags arbeidsstasjon er det? Lenke til kommentar
Normac Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 En G4 533mhz som kjører OSX 10.2.6 Serveren er en Xserve med OSX server 10.2.6 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 sånn appletalk overføring? Lenke til kommentar
Normac Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Både og. Appletalk er på p.g.a noen skrivere som krever det. Men har forsøkt hjemme, uten appleltalk påslått. Samme problem. Lange filnavn d.v.s over 32 tegn. Problemet oppstår når jeg oppretter en mappe, eller navgir en fil på et volum på serveren fra klientmaskinen. Lokalt går det greit. Også lokalt på serveren. Ikke noe stort problem, men irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå