White Collar Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg ser etter bøker om krig, spesielt hvor et enkelt individ blir satt i fokus. Jeg har planlagt at problemstillingen min skal være "krig og dets påvirkning på enkelt individ". Forslag til bøker til særemne mitt eller annet slags hjelp settes pris på. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Max Manus må da være ypperlig! Selvbiografi om han før, under og etter andre verdenskrig. Hadde selv om han i mitt særemne. "Det vil helst gå godt" og "Det blir alvor". Endret 16. januar 2014 av oddeh Lenke til kommentar
ElisaA Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Max Manus må da være ypperlig! Selvbiografi om han før, under og etter andre verdenskrig. Hadde selv om han i mitt særemne. "Det vil helst gå godt" og "Det blir alvor". Hvilken problemstilling hadde du? Har disse bøkene til særemne jeg også, men sliter med å finne en problemstilling... Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå