femfulle Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hei, Jeg har knust min skjerm på lumia 920. Jeg ønsker å skifte denne selv grunnet dyr service. ALt annet enn selve skjermen virker intakt. Når jeg googler får jeg frem forskjellige typer skjermer i forskjellige prisklasser. Noen som kan hjelpe meg å finne frem og eventuelt også kan anbefale hvor jeg kan bestille en skjerm av tilfredsstillende kvaltet? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Da er det vel en sånn du trenger? Sist jeg knuste skjermen kjøpte jeg en billig fra ebay som funket fjell. Vil du ha original koster det det dobbelte. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Hvis du tør å prøve å splitte glass og LCD uten å skade LCD'en kan du gå for en slik. Jeg har byttet skjerm på en del 920, og går alltid for et komplett assembly. Koster helt klart mye mer - men resultatet blir så fantastisk mye bedre. Her for eksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Touch-Screen-Digitizer-LCD-Display-screen-Assembly-For-Nokia-Lumia-920-/171000960593?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item27d0739651 Endret 16. januar 2014 av magnusalex Lenke til kommentar
RalphRuzomberok Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Hvis du tør å prøve å splitte glass og LCD uten å skade LCD'en kan du gå for en slik. Jeg har byttet skjerm på en del 920, og går alltid for et komplett assembly. Koster helt klart mye mer - men resultatet blir så fantastisk mye bedre. Her for eksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Touch-Screen-Digitizer-LCD-Display-screen-Assembly-For-Nokia-Lumia-920-/171000960593?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item27d0739651 Hei, Jeg har knust min skjerm på lumia 920. Jeg ønsker å skifte denne selv grunnet dyr service. ALt annet enn selve skjermen virker intakt. Når jeg googler får jeg frem forskjellige typer skjermer i forskjellige prisklasser. Noen som kan hjelpe meg å finne frem og eventuelt også kan anbefale hvor jeg kan bestille en skjerm av tilfredsstillende kvaltet? Hei. Jeg har en svart 920. Brukt 1 mnd. Strøken bortsett fra at den ble vannskadet(kondens i jakkelommen) etter 1 mnd bruk og ikke virker. Jeg forstod det slik at det ikke var noen vits å levere den inn, og da det kostet 500 kr droppet jeg det. Kan du bruke den? Endret 16. januar 2014 av RalphRuzomberok Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Sett at ikke lcd og digitizer ikke er skadet, og det ikke er fukt i mellom "lagene" er jo det en god løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå