Kurt Lekanger Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Sjekk hvilke apper du bør installere på mobilen din.Guide: Årets beste apper Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Norgeskart - Detaljert kart over Norge. Finnes nå til alle tre formatene. Posten Sporing - Sjekk hvor pakken er, gir selv beskjed om nye pakker hvis du registrerer deg. Finnes nå i alle tre formaterne. 4 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Mine anbefalinger til Windows Phone 8 som jeg benytter akkurat nå: 500px - offisielle applikasjonen til 500px6snap - overlegen Snapchat applikasjon6tag - meget bra Instagram applikasjon, bedre enn den offisielle (enn så lenge)Artile - flott kollasjapplikasjonCalculator³ - en av mine favoritt kalkulatorapplikasjonerCounters - nedtellingsapplikasjon som ser utrolig bra ut Digitally Imported - den offisielle, masse funksjoner og fungerer meget braForecast - norsk værapplikasjon, vær fra YR, ser bra ut og velfungerende livetile, inkludert vind i m/s Fotor - min absolutte favoritt hva kommer til fotoredigeringGoal Live Scores - for sportsinteresserteHere - alle applikasjonene, Nokia har virkelig gjort en knall jobbHjelp 113-GPS - kjekk å ha i tilfelle ulykken er uteIMDB - trenger sårt oppdatering og nye funksjoner, men likevel uhyre hendig når man skal sjekke filmerKvotekalkulator - for de som er redde for å smugle og er heldige nok til å bo nær grensenLockmix - gjør hva som helst med låseskjermen, funksjonsrikMaps+ - dersom man ikke klarer å leve uten Google MapsMobilbank - for oss med Sparebank 1myTube - min primære Youtube applikasjon for øyeblikket, rett og slett fordi den er så minimalistiskNetflix - kjekk og velfungerendeNokia - alle applikasjonene fra Nokia, de fleste er verdt å sjekke ut, spesielt MixRadioNRK TV - slik at man kan se på NRKNSB - for reisendeOpplysning 1890 - gratis og fungerer braPC Remote Pro - knall å ha i stua Photosynth - fotografering på en helt annen måtePodcast Lounge - min primære podcast applikasjon, ser helt genial ut og forsåvidt den beste til WPReadit - den desidert mest frekke Reddit applikasjonen, oppdateres og utvides hele tidenRingetoneskaper - fra Nokia, enkelt å lage ringetonerRotation Lock - bruker primært denne i senga eller når jeg er ute å flyr å skal vise billetten med mobilenRuntastic Pro - min følgesvenn på sykkeltureneSporing - postens sporingsapp, noen mangler men fungerer for min delTranslator - blir bare bedre og bedre, oversett alt muligTripAdvisor - når man reiser mye TuneIn Radio - den beste radioapplikasjonenTVGuiden - for de som fortsatt ser på TV, enkel og grei med valg av kanalpakkerTVShow - komplett guide og følgesvenn om man ser på mye TV serier, ser lekker ut og fungerer braTwitter - personlig synes jeg den offisielle er bestVimeo - omtrent som en mer seriøs versjon av YoutubeWikipedia - et mustWinter Ski & Ride - for oss vintersportelskere, perfekt i alpinanleggetWPCentral - et must om man liker å følge med på WP, ingen over og INGEN ved siden Av spill så anbefaler jeg Bejeweled Live +, Rayman Jungle Run, Temple Run 2, Wordament, Benji Bananas, Guess the song (norsk), Hill Climb Racing, Into the Dead, Skateboard Party 2, Subway Surfers, Trial Xtreme 3, Trine's Hangman Pro osv.. 2 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 minmeny? our groceries får alle mine poeng. At den synkronisere mellom alle telefonene du kobler til er det beste. Lenke til kommentar
riglni Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Radio-appen fra plaza.no er suveren! Her er omtrent samtlige norske radiokanaler med (137 stk!). https://itunes.apple.com/no/app/radio-hele-radio-norge-samlet!/id303371422 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg