Skrueduck Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hun var fantastisk: Men som alltid når det er penger involvert så blir det konflikter. Hun tjene masse penger, men fikk gleden ødelagt av griske slektninger som ville ha en del av hennes suksess. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Og hva er det du skal fram til? Jeg synes også det var trist for henne at hun har så umodne folk rundt seg, men vi får på en måte ikke gjort noe med det Endret 16. januar 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jeg vil fram til at når det er penger i bildet så blir det som regel konflikter. Hun ble utnyttet og da er det ennå verre. Den videoen har gitt meg vått kinn mang en gang. Endret 23. januar 2014 av Skrueduck Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jeg var overvektig som liten, og ble mobbet for det. Er tøft av han som har blitt mobbet også: http://www.youtube.com/watch?v=7knUFWY2P44 Tårene renner når jeg ser den. De er fantastiske! Endret 23. januar 2014 av Skrueduck Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Og hva er det du skal fram til? Jeg synes også det var trist for henne at hun har så umodne folk rundt seg, men vi får på en måte ikke gjort noe med det De er ikke umodne, de er selfish og drittsekker, noe de vil være livet ut. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Elsker når personer som har hatt det tøft i livet, tørr å stå frem og spesielt når de er så talentfulle! Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Helt enig! At de tør å bryte ut er er mer enn kjempebra! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Og hva er det du skal fram til? Jeg synes også det var trist for henne at hun har så umodne folk rundt seg, men vi får på en måte ikke gjort noe med det De er ikke umodne, de er selfish og drittsekker, noe de vil være livet ut. Det er å være umoden. Mennesker som er voksne i hodet holder ikke på sånn. Er enig i det du skriver. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor blir folk så overraska når noen som ikke ser ut som supermodeller kan å synge? Det er det samme hver gang. "Her sjokkerer hjemløse Bjarne hele publikum på Idol". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå